Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler at snobbene har korrumpert termen. Det er ikke noe galt med å være mainstream, men man må ha et ord for å skille mellom spill som har et bredt publikum og spill som er mer nisje. De spillene som er mest mainstream er ofte de som er best - selvsagt nok - men det er også gode spill der ute som ikke når ut til så mange.

Lenke til kommentar

Hah! Tror ikke jeg fikk den i originale SO1, så dette føltes godt. Vil takke mamma, pappa, vennene mine og selvfølgelig Gud for at jeg har blitt den jeg er i dag, og for at jeg våger å tro på drømmene mine og realisere dem sånn som jeg drømmer om. Takk til alle sammen. Takk.

Lenke til kommentar

Det er da man flekser moderatormusklene.

 

Jeg flekset disse for Error for noen dager siden, venter fortsatt på at han skal ta igjen. Å påkalle vreden til Gal_ape i tillegg vil være dumt.

 

Søtten ta, etter at jeg oppdaterte driverne på grafikkortet mitt fikk jeg Amnesia: The Dark Descent til å fungere.

Lenke til kommentar

Var det Cloudemyx eller noen andre som hadde en eller annen side som kunne snappe lyden fra youtube-videoer og gi deg en mp3 eller annen ringetone-egnet lydfil? Jeg fant en, men den får problemer hver gang den skal "konvertere videoen". :<

 

Ah, nevermind, fant et sted. Ringetonen det hele handlet om, hvis noen er interesserte (Hawaii Five-O theme): http://video2ringtone.com/make/6zbgEl5lwvk/2-59

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Det er da man flekser moderatormusklene.

 

Jeg flekset disse for Error for noen dager siden, venter fortsatt på at han skal ta igjen. Å påkalle vreden til Gal_ape i tillegg vil være dumt.

 

Søtten ta, etter at jeg oppdaterte driverne på grafikkortet mitt fikk jeg Amnesia: The Dark Descent til å fungere.

 

Fase 1 og 2 er allerede satt ut i live, fyi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...