Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, TSP pollen er bugget med gamer.no skin på.... Also, hva er DNFK?

 

EDIT: Er ikke skin som er problemet... Fungere ingen polls fra innlegg her?

Det ser ut til å stemme, men jeg har ikke hatt tid til å undersøke hva årsaken kan være. Avstemmingene skal i utgangspunktet ha blitt konvertert og lagt inn i databasen de og.
Lenke til kommentar

Her mistet man nicket sitt i overføringen. Tydelig hvem som hadde forrang der.

 

Må finne på noe nytt og catchy som fremdeles gjør at gamle kjente (og ikke fullt så kjente) fra gamer.no kjenner meg igjen og kan skille meg fra alle Diskusjon-Spartakusene. Vurderer Gamer-Spartakus selv om det høres blodharry ut.

 

Viktig at du får på plass avataren din. Jeg for min del kjenner folk igjen fra avatarene sine også, ikke bare hva de heter.

 

Edit: Og hvis du vil ha et fantastisk fjortisnick, ZparthachuZz98_Lol_omg

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Skulle ikke du trolle signaturen min elno AltF4?

 

Og hvordan kan jeg lettest komprimere et bilde jeg vil laste opp som avatar(png av den jeg har nå)? det er 0,6 kb for stort.

 

Jeg trolla Error i stedet. Men fyren så det ikke og jeg hadde ikke hjerte til å la ham uvitende elske Rebecca Black, så jeg fortalte det. Håper han anser det som en formildende omstendighet.

 

Og kan noen vennligst fortelle meg om "samle poteter" er en metafor for noe eller bare noe man sier for å være med på leken? Jeg ble ferdig med å forhåndslaste Portal 2 nå nettopp. Fy pokker jeg gleder meg.

 

Giant Bomb @ Valve. Gabe Newell har et rom fullt av kniver. Fullt.

 

Da ble det The Potato Pack på meg B)

 

Liker at Valve forer indieutviklere med penger på denne måten!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Finner ikke lenken nå, men de har lagt frem tall på akkurat det der. Selv når de har hatt 90% avslag på enkelte titler så har de tjent mer penger grunna ekstra salg.

 

Gabe sa noe lignende for lenge siden også. At avslag fremmer salg er jo ikke noen stor nyhet, men når prisene senkes med 90% og de fortsatt tjener penger må man jo spørre hvor overpriset spillene er i utgangspunktet :p

 

Kjøpte Potato Pack i sta, jeg prøver ivirg å sakffe tidlig slipp til Portal 2. Synd Bit.trip.Beat ikke funker. The Ball var overraskende snedig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...