Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, skulle sjekke pc-en min en gang til bare for å se at skjermkortet fremdeles var røket før jeg bestilte det nye, men til min overraskelse funker alt nå. Skjønner ingenting. Jeg testet flere spill, installerte drivere og restartet pc-en uten at det hjalp. Men nå funker altså alt helt fint. Kan spille alle spill uten problemer. Så nå ble jeg usikker på hva jeg skal gjøre.

 

Ellers har jeg dundrende hodepine idag, og skal kjøpe meg Hector: Episode 1 som jeg leste anmeldese av her på gamer idag. Aldri hørt om det før, men det virker å være et artig spill.

Lenke til kommentar

Jeg mistenker at Rage er mer ... ID-aktig enn Borderlands. Men jeg kan ta feil.

ID-aktig?

 

E: Rage når aldri opp til Borderlands i min bok, forresten. Det er noe helt spesielt med Borderlands, aner ikke hva det er. Elsker grafikken, settingen, karakterene, musikken, det vanvittige våpenutvalget osv. Rage er mer vinklet mot realisme, vet ikke helt om jeg liker akkurat det.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Jeg elsker det siste TT-et på Twitter. #replaceawordinastarwarslinewithpants

 

Eksempler, you say?:

My pants: You will never find a more wretched hive of scum and villainy. #replaceawordinastarwarslinewithpants

 

Uh, uh, negative. We had a pants leak here now. Give us a few minutes to lock it down. #replaceawordinastarwarslinewithpants

 

"We don't serve their kind in here! Your pants! They'll have to wait outside, we don't want 'em here." #replaceawordinastarwarslinewithpants

 

#replaceawordinastarwarslinewithpants I sense great fear in you, Skywalker. You have hate… you have pants... but you don't use them.

 

#replaceawordinastarwarslinewithpants This is some rescue. You came in here and you didn’t have pants?

 

#replaceawordinastarwarslinewithpants Pants matters not. Look at me. Judge me by my size, do you?

 

#replaceawordinastarwarslinewithpants - The Emperor demands you make pants with him.

 

Osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...