Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er at jeg ikke er helt komfortabel med den lille usb-musa jeg bruker. Forøvrig er det også irriterende med de derre små lappene under som skal få musa til å gli bedre, som glir over hele og faller av.

 

Åpna seg en tab i steam mens jeg spilte Super Meat Boy, med aperture science logo, som spurte om passord. Hmm, hvis jeg googler står det vel sikkert ett sted hva det er.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hva Errorizer har gjort for å trolle meg, og om det stemmer ler jeg meg ihjel.

 

Fikk et påskeegg i posten i går, fra "Påskeharroren". Streng beskjed om å ikke åpne det før den 24. på grunn av faren for overdose av søtsaker. Jeg tror det er en stein inni.

Lenke til kommentar

Sluttsangen var litt skuffende, men ellers helt topp!

Var ganske fengende etter å ha hørt den 2-3 ganger, men joda, sangen i enern var legendarisk, vanskelig å prestere noe slikt to ganger på rad.

 

Minispoiler

 

Hadde forresten ønsket et gjensyn med kaken, men nå fikk vi så mye annet bra at det ikke gjør så mye.

 

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller fungerer ingen spoilere?

 

EDIT: Er enig med deg Benny! Men man kan vel ikke få både i pose og sekk. Er forresten gamer.no skin som ødelegger spoilere. Likte godt at de hadde en load state som heter credits :)

 

 

skulle faktisk heller hatt kake en sang.

 

Endret av Backstabber
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg vet hva Errorizer har gjort for å trolle meg, og om det stemmer ler jeg meg ihjel.

 

Fikk et påskeegg i posten i går, fra "Påskeharroren". Streng beskjed om å ikke åpne det før den 24. på grunn av faren for overdose av søtsaker. Jeg tror det er en stein inni.

Ta bilde! :D

 

@Spartapus: Joa, men jeg får ikke spilt de andre bra spillene som har kommet ut denne måneden heller. Holder på i fjøset fra morgen til kveld her nå. Slutten av mai, da skal jeg slappe av og spille.

 

 

Quotefunksjonen er teit. Når skal de fikse Gamerskinnet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...