Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke fatte hvordan de klarer å bruke 18 måneder på å lage en expansion som har mer eller mindre samme units, samme motor, samme kode osv.

 

Må nesten være for å optimisere salg. Mer enn en expansion er vel de fleste enige om at det ikke er

 

Edit: "Glemte" å fullførte setningen

Endret av Error
Lenke til kommentar

Vel, det er nok en del enheter i kampanjen som ikke finnes i MP, medics og en eller annen lisk (ultra- eller omega- eller bruta- eller noe slikt) er for eksempel tatt ut. Jeg kjøpte SC 2 for kampanjen sin del, nå ble jeg rett nok litt skuffet men jeg skal gledelig punge ut for samlerutgavene til de andre spillene også.

Lenke til kommentar

Vel, det er nok en del enheter i kampanjen som ikke finnes i MP, medics og en eller annen lisk (ultra- eller omega- eller bruta- eller noe slikt) er for eksempel tatt ut. Jeg kjøpte SC 2 for kampanjen sin del, nå ble jeg rett nok litt skuffet men jeg skal gledelig punge ut for samlerutgavene til de andre spillene også.

 

Dette er helt riktig, f.eks. mangler Firebats for Terran .. Men jeg tror ikke dette forandrer seg med expansionene, heller. Kanskje de legger til noen (helt) nye enheter per faction som en slags gulrot for MP-gutta, men jeg vet nå ikke helt.

Lenke til kommentar

Er jo en del in-game cutscenes som skal kodes sammen med alt annet dill som skal være med i disse kampanjene. Mitt inntrykk av kampanjen så langt er at den er rik på detaljer (omgivelsene på skipet, nyhetssaker etc.). Blander man dette med Blizzards kvalitetssikring, så er jeg ikke forbauset over at det tar litt tid.

Lenke til kommentar

Problemet er at et detaljert skip ikke gjør historien noe bedre. Eneren har et veldig enkelt historiefokus, og det fungerer utmerket. StarCraft 2 har et sånn halv-utviklet RPG-element over seg som liksom ikke funker helt historiemessig, fordi den kludrer til fortellermåten unødvendig mye i mine øyne. Dessuten er ikke historien i seg selv like sterk heller mener jeg.

 

Jaja, dette blir vel siste innlegg fra min side før sammenslåingen hvor ingenting vil bli som før etterpå.

 

Catch you on the flip side!

XOXO AltF4

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...