Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk til dere begge! Det går forsåvidt greit, men veldig rart å tenke på at han ikke er her mer nå. Hver kveld mellom klokken 21.00 og 21.30 pleide han å ringe, og da var det alltid det samme han sa. Han hadde sluppet inn katten for kvelden, at det gikk greit med min mormor og at han hadde kjøpt lotto og ekstra som han skulle følge med på. Nå kommer aldri de samtalene mer. Men samtidig var det litt ventet at det skulle skje snart, da han gradvis ble verre og verre.

Lenke til kommentar

Er litt sånn med det ene settet av besteforeldrene mine også nå. De er 84 og 81 nå, og begynner å bli relativt skrøpelige.

 

De er heldigvis ikke demente, men de faller vel innenfor kategorien "senil". Jeg ringer nå i alle fall en gang i uken og preiker litt om hvordan det går på skole, med venner og om været, men siden de bor på vestlandet får jeg ikke besøkt dem så ofte som jeg skulle ønske.

 

Stikker nå i alle fall opp en tur i pinsen :)

Endret av Error
Lenke til kommentar

Fint å se at du har kontakt med dem og ringer til dem og skal ta deg en tur til dem :) Jeg angrer litt på at jeg ikke besøkte min morfar mer enn jeg gjorde, for nå er det jo for sent. Han ble 87 år, mens min mormor er 83 nå. Jeg håper virkelig at hun blir minst like gammel. Selvsagt mest fordi jeg er glad i henne, men også fordi jeg og min bror skal kjøpe rekkehuset deres den dagen de begge har gått bort, og det har jeg ikke råd til nå. Må få spart opp en del penger.

 

Edit: Takk Cloudemyx!

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Takk! Tenkte selv å ta meg en tur til min mormor i neste uke. Er ikke lett for henne å være alene i et såpass stort hus. Vi har også vært inne på tanken på at jeg og min bror skal flytte dit mens hun flytter hit (bor i hybel i foreldres hus) da det hadde gjort ting mye lettere for min mor. Men da må jeg skaffe internett der borte, for de har ikke det.

Lenke til kommentar

Takk Backstabber!

 

Satt og spilte Back to the Future: Episode 4 da det plutselig begynte å hakke og til slutt ble skjermen svart. Og nå har det kommet en masse fargede prikker over hele skjermen. Regner med det er skjermkortet som er ødelagt, og det passer jo veldig dårlig nå bare uker før The Witcher 2 kommer. Må kjøpe meg et nytt tror jeg, for jeg bare må spille TW2 når det kommer, så er det noen som har noen ideer til hva jeg bør kjøpe? Vil helst ha Nvidia da jeg har hatt god erfaring med dem. Det jeg har nå er også Nvidia, et GeForce GTX 295.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...