Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff jeg føler jeg merker igjen nå hvorfor jeg forsvant fra store diskusjon.no, etter å ha skrevet bare noen få poster.

 

Riktignok er de aller fleste absolutt hyggelige her, men når det blir så stort sitter man på en måte igjen med følelsen om at ting er mer meningsløst og at man likesågodt kunne være anonym når man skrev alle innlegga. Det blir vanskelig å bli litt kjent med folk.

 

Og så er det alltid en eller annen særing man nesten håper bare er et troll, som har en eller annen idiotisk radikal ideologi og flommer kommentartråder til artikler med innlegg som gjør meg trist og frustrert.

 

err, rant rant, internett er fælt.

Endret av Gormers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er enig med deg i mye Gormerero, akkurat nå er dette alt for stort og upersonlig, men sånn var jo Innlegg også for min del i begynnelsen, særlig før jeg begynte å henge på SO1. I dag sitter jeg jo igjen med flere IRL-venner herfra.

 

Æsj, detta blir en stusselig dag.

Lenke til kommentar

Huff jeg føler jeg merker igjen nå hvorfor jeg forsvant fra store diskusjon.no, etter å ha skrevet bare noen få poster.

 

Riktignok er de aller fleste absolutt hyggelige her, men når det blir så stort sitter man på en måte igjen med følelsen om at ting er mer meningsløst og at man likesågodt kunne være anonym når man skrev alle innlegga. Det blir vanskelig å bli litt kjent med folk.

 

Og så er det alltid en eller annen særing man nesten håper bare er et troll, som har en eller annen idiotisk radikal ideologi og flommer kommentartråder til artikler med innlegg som gjør meg trist og frustrert.

 

err, rant rant, internett er fælt.

 

Jeg regner med at den gamle gjengen fra gamer.no vil dominere spill-delen av forumet. At det kommer til nye er bare en fordel, spesielt hvis man er interessert i spill som ligger litt utenfor mainstream så faller de fort i gjennom hvis det bare er noen få hundre som prater. Baksiden kan være at når det kommer til spill som faktisk er mainstream, så vil det være mange flere useriøse som kanskje ødelegger trådene med trolling, flaming og whatnot. Mer folk betyr mer av alt, også det man ikke liker. Jeg tør ikke engang tenke meg konsolldiskusjoner på et forum med mange tusen medlemmer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...