Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe bra å høre folkens! Spillet ble sendt idag :D

 

Er enig med Gormers og Laland. Men bare ikke forvent god grafikk. Den er temmelig utdatert. Men gameplayet, stemningen, oppdragene og alt en kan finne på i spillet er veldig bra og veldig artig.

 

 

Så noen klipp på youtube igår så forventer ikke noen supergrafikk, men er som dere nevner gameplayet, stemningen, oppdragene virker som noe for seg selv. Noen år siden jeg har vært på skolen...denne gangen er det min tur til å være The Bully :p

Lenke til kommentar

Kjempe bra å høre folkens! Spillet ble sendt idag :D

 

EDIT: Monkey Island Special Edition endelig på PSN idag....tok sin tid! Og episode 3 av Sam & Max :)

Nesten sjokkert at nye sam $ max kom samtidig som andre steder, psn skuffet sist gang på den delen ihvertfall.

 

Jaja da blir det nye Sam $ Max episoden over helgen^^

 

Er det forøvrig noen som har spilt både Lost Planet 1 og 2? Likte veldig godt 2ern men har vel ikke hørt så voldsomt god omtale for 1ern akkurat heller, men det er vel det samme for 2ern og egentlig. Men om det er mer av mye det samme så tror jeg at det kanskje bare er like greit å kjøpe det. Er det co-op?

Lenke til kommentar

Okami er helt vanvittig bra. Satt og hørte på melodiene fra spillet for noen dager siden, og da fant jeg ut at jeg måtte ha dette spillet til Wii, selv om jeg har PS2 versjonen også. Mass Effect 2 er forøvrig også helt fantastisk bra!

 

Nå har forresten Sam & Max: They Stole Max`s Brain kommet på steam, og det er ferdig nedlastet. Så nå skal jeg kose meg med det resten av kvelden ^_^

100kroner på at det ikke kommer på europeiske psn i morgen.

 

Det er ute nå ja. Og jeg var forresten med på det veddemålet. Bare glemte å si ifra. Så da skylder du meg 100kr :p

Lenke til kommentar

Kjempe bra å høre folkens! Spillet ble sendt idag :D

 

 

Canis Canem Edit, som det het når det kom ut på PlayStation2, er ganske kult, men jeg opplevde PS 2-versjonen som bedre enn X360-versjonen, fordi kontrollen var så upresis. Ellers er spillet i seg selv veldig underholdende.

 

 

Nå har det endelig kommet en ny trailer av I Am Alive.

Godt å se at det ikke har blitt lagt på is, det ut som et veldig spennende konsept!

Det kommer ut i 2011.

 

Har faktisk savnet informasjon om dette! Om det blir gjort riktig kan det bli et utrolig spennende spill.

Lenke til kommentar

For all del ikke gi Darksiders en ny sjanse sier jeg. Kunne like godt kalt spillet for Puzzlesiders ettersom 80% av tiden brukes på det. Sleit virkelig med å finne motivasjon til å fullføre det spillet.

 

Ser det er kommet mer klar informasjon om playstation plus og nå begynner jeg faktisk å tenke på å gå for det, ettersom jeg ikke har kjøpt så voldsomt mye spill fra psn. Dessverre ingen cross-game chat enda men det kommer etterhvert. Skeptisk i starten til PSN+ men jeg tror jammen meg det faktisk er verd det. Det eneste jeg ser som negativt er at du "mister" spillene om du ikke signerer for et nytt år.

 

Prisen blir 395 norske kroner for et år, åpningstilbudet gir også Little Big Planet (Kun ordinære versjonen) gratis.

 

Du kan laste ned 4 spill gratis i måneden som er utvalgt, blant annet i start ukene ved lansering er det:

 

Month 1: June 29th – August 3rd

Intro offer: LBP (standard edition)

PSN PS3: Wipeout HD

minis: Field Runners, Age of Zombies

PSone: Destruction Derby

Full Game Trial: Shatter, Savage Moon

Discounts: LBP God of War Pack – 50%, LBP: LocoRoco costume pack – 50%, Gravity Crash – 20%, Fat Princess DLC – 20%

 

Wipeout, ja takk.

 

Month 2: August 4th – September 1st

 

PSN PS3: Zen Pinball

minis: Blast-Off, Alien Zombie Death

PSone: Medievil

Full Game Trial: inFamous, Mushroom Wars

Discounts: Zen Pinball Earth Defence Table – 20%, Warhawk Triple Combo Pack – 50%, Super Stardust HD – 20%, WipeOutHD Fury – 20%

Lenke til kommentar

1.DU vet ikke hva du snakker om og har sikkert ikke spilt gjennom hele spillet heller, viss du har det så missforstår du hvordan % fungerer. Jeg syns det var for lite hjernetrim og for mye slåssing. btw de som sammenlignet det med god of war ..........

 

2. "Dessverre ingen cross-game chat enda men det kommer etterhvert." det har vi med ps3 sakt i mange år men det ser ikke ut til å komme.

 

3.Psn plus

Alt som ser bra ut der er lbp og det får du bare kjangsen til å kjøpe i noen få dager. august måned ser ikke vert 1 krone men men smaken er som baken.

Lenke til kommentar

Herregud, Activison må være den mest nekrofile utgivern som finnes. De liker virkelig å leke med døde folk i spill, slik som de misbrukte No Doubt(hehe bandet er jo dødt), Johnny Cash og Kurt Cobain det siste året eller to.

 

Nå skal de lage Guitar Hero: Queen. Nok et band spesifiert musikkspill som har null respekt for artistene. Har ikke noe imot spill basert på bandene, men de må da for all del gjøre ting riktig i denne sjangern. Dette klarer ikke overhode Activison & Co. Rockband/Harmonix gjør ting med respekt for artistene, Greenday gikk fra et band jeg hata til å nesten elske. The Beatles ble garantert enda mer fremhevet som et genialt band for flere gamere, og et svært viktig band for musikkhistorien.

 

I GH: Metallica, Van Halen og Aerosmith har de rett og slett ikke gjort stort en å tilføye artistene i spillet. De har ikke prøvd noe nytt, de bare har splatta inn artistene inn i det samme gameplayet.

 

Å de har i tillegg nesten misbrukt Call of Duty så kraftig. Det er kanskje ok spill, men det begynner mer og mer å bli fremhevet som en serie som lages bare for pengene. Litt mer åpenbart enn vanlig. Pluss at gameplayet i MP`en ikke lenger er det samme, er faktisk en del på vennelista mi som gikk tilbake til COD4 nå.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Angående Darksiders, så er det vel med det som med alle andre spill. Noen liker det, andre liker det ikke. Jeg personlig elsket det spillet. Synes det var en perfekt blanding av puzzles og action. Men hvis du har spillt 2 timer av spillet bør du ha fått et visst inntrykk av om du liker det eller ikke. Var f.eks slik for meg med Bayonetta. Så at mange roste det opp i skyene, men etter ca 2-3 timers spilling la jeg det på hyllen. Ble for sært rett og slett.

Lenke til kommentar

1.DU vet ikke hva du snakker om og har sikkert ikke spilt gjennom hele spillet heller, viss du har det så missforstår du hvordan % fungerer. Jeg syns det var for lite hjernetrim og for mye slåssing. btw de som sammenlignet det med god of war ..........

 

2. "Dessverre ingen cross-game chat enda men det kommer etterhvert." det har vi med ps3 sakt i mange år men det ser ikke ut til å komme.

 

3.Psn plus

Alt som ser bra ut der er lbp og det får du bare kjangsen til å kjøpe i noen få dager. august måned ser ikke vert 1 krone men men smaken er som baken.

Feil jeg har spilt igjennom hele og det var svært vanskelig å gjennomføre det ettersom det rett og slett var alt for kjedelig. Forøvrig så må dark throne eller hva enn den plassen ved slutten av spillet het må være et av de verste spillområdene i et spill, gjøre samme drittet 3 ganger på rad med bare noen forskjeller i puzzlene. Lett puzzle, kanskje noen fiender, litt vanskligere puzzle, enda et litt vanskligere puzzle, ta hele drittet tilbake til start.

 

Jeg likte det de første timene men etterhvert tok det overhånd. Stemmeskuespillet var forøvrimg rimelig bra, grafiske stilen var heller ikke så verst men synes det tok vel overhånd med en mørk undertone. Derimot musikken var noe av det mest uinspirerende jeg har hørt i et spill på lenge, kjedelig og uinspirerende historie, mikset med et rimelig simpelt kampsystem og altfor mye puzzles ble dette en rimelig skuffende opplevelse for min del.

 

Ørken området og edderkopp området var forsåvidt greit nok.

 

Spillet burde vel strengt tatt reklameres som "War's Puzzling Adventure" eller noe i den dur, men det er altså min mening.

Lenke til kommentar

Din mening er din mening, ingen som benekter det.

 

Men at mesteparten av spillet er puzzles, blir feil, det er mest slåssing :)

 

Musikken er ikke så særlig bra nei, er sikkert derfor musikken nesten aldri ble "vist", sikkert en måte å skjule det på.

 

Jeg brukte knapt noen tider på puzzles i Dark Throne, disse forbanna fiendene på apocolypic tok mesteparten av tiden min :angry:

Spillet tok ideer fra veldig mange spill (Zelda, DMC, GoW og delvis Portal) og gjorde en ganske jobb for min del, War er badass..

 

Jeg personlig syntes historien var ganske bra, eneste problemet var at man måtte komme såpass langt i spillet for å forstå helheten bak det hele, uinspirert, tja, kunne blitt gjort bedre? Aboslutt, men er ikke mange spill der ute som har med "the four horsemen" å gjøre da.

 

Uansett, snart ferdig med mass effect 2 på konsoll, koste meg faktisk mer på konsoll versjonen enn pc versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...