Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser et nytt Monkey Island er på PSN, noen som kan oppklare? Nettet på ps3 var så dårlig jeg ikke fikk sett helt skikkelig. Er dette altså snakk om det spillet som bare er på PC, og ikke 360 remaken som kom i fjor?

 

Er det og snakk om alle kapitlene i en nedlastning, eller må man vente på episoder på samme måte som i Sam and Max?

 

Eller er det bare jeg som så feil, og at dette bare var remaken av Monkey Island 1 som kom i fjor på xbox 360?

Lenke til kommentar

Jeg ser et nytt Monkey Island er på PSN, noen som kan oppklare? Nettet på ps3 var så dårlig jeg ikke fikk sett helt skikkelig. Er dette altså snakk om det spillet som bare er på PC, og ikke 360 remaken som kom i fjor?

 

Er det og snakk om alle kapitlene i en nedlastning, eller må man vente på episoder på samme måte som i Sam and Max?

 

Eller er det bare jeg som så feil, og at dette bare var remaken av Monkey Island 1 som kom i fjor på xbox 360?

 

Det er det som kun har vært til Pc en stund nå, altså ikke en remake av dem gamle. En helt ny historie med andre ord :)

 

Alle episodene er ute, er en trail ute som du burde laste ned å teste. Om du skal kjøpe alle episodene til 139kr? Så MÅ du laste ned trailen først da episode 1 ikke ligger i bundelen..mulig dem har ordnet opp i det nå..men just so you know :)

Lenke til kommentar

 

Det er det som kun har vært til Pc en stund nå, altså ikke en remake av dem gamle. En helt ny historie med andre ord :)

 

Alle episodene er ute, er en trail ute som du burde laste ned å teste. Om du skal kjøpe alle episodene til 139kr? Så MÅ du laste ned trailen først da episode 1 ikke ligger i bundelen..mulig dem har ordnet opp i det nå..men just so you know :)

Fantastisk. Synes bare det var særdeles merkelig at man skulle se det helt nye før i hele tatt remaken av 1ern skulle komme på PSN. Så det var en særdeles positiv overraskelse ettersom jeg allerede har spilt remaken. Da blir det nok kjøp, spilte deler av første episode for en lang stund siden men det kjørte ikke særlig bra på PCen. Blir nok et kjøp, blir for lenge mellom Sam and Max Episodene. Og for den prisen så ser jeg det på som en god investering.

Lenke til kommentar

Hvor mange stjerner har du fått Toman?

Bare 7 stykk fordi jeg sparer spillet, og har vel spilt det ca 6 timer :p

Det kalles å sove mens du er ingame, men seriøst hvordan kan du bare ha 7 stjerner etter 6 timer ?

Tar baner om igjen for å samle starbits og slikt, spillet skal nytes skikkelig, ikke rushes!!! ;)

 

Fikk og Colin McRae Dirt 2 til idag PS3 der jeg har Logitech G25 ratt og fått dilla på trophies :D. Kjøpte det for 149kr

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Hvor mange stjerner har du fått Toman?

Bare 7 stykk fordi jeg sparer spillet, og har vel spilt det ca 6 timer :p

Det kalles å sove mens du er ingame, men seriøst hvordan kan du bare ha 7 stjerner etter 6 timer ?

Tar baner om igjen for å samle starbits og slikt, spillet skal nytes skikkelig, ikke rushes!!! ;)

 

Hehe, ja da må du virkelig nyte det, for 6 timer på 7 stjerner er imponerende. Selv har jeg 95.

Lenke til kommentar

Gleder meg fælt til demoen, har ikke spilt et sandboksspill siden Crackdown som kan måle seg med det. Og de feilene som var i spillet var noe av det som virkelig gjorde det konge, så blir nok sittende å spille det i stedet for f.eks. MoH-betaen (med mindre det er en totalt open-beta, da spiller jeg litt :p).

Lenke til kommentar

Gleder meg til Crackdown 2 da jeg syntes eneren var bedre enn både Prototype og Infamous.

 

Jeg husker ikke noe fra storyen i Crackdown, hva som egentlig skjedde der? Mens Infamous husker jeg mye bedre, likte mye bedre Infamous en Crackdown. Det kan reflektere med at jeg har platinum i Infamous og bare 550G i Crackdown.

Lenke til kommentar

Testa en demo av Crackdown for lenge siden, synes det var helt forferdelig dårlig og det så helt for jævlig ut. Holder på med Prototype om dagene faktisk, dårlig grafikk og spillet er tynt som pokker...tviler jeg gidder å bruke stort mer tid på det.

 

Håper Crackdown 2 leverer varene!

Lenke til kommentar

inFamous sleit jeg rett og slett med å ønske å forsette med. Det var mildt sagt ikke noe særlig bedre enn det nye Bionic Commando. Var rett og slett ikke gira på å forsette noe mer. Fant det til å være veldig like engasjerende som Prototype, og det var et spill jeg rett og slett ikke gadd å spille noe særlig. Jeg rusha gjennom storyen på kanskje 6timers spilletid for å så bare bytte det inn mot gavekort penger på Gamestop.

 

Hva jeg likte meg Crackdown var friheten i spillet til å kunne hoppe ned og opp fra byggninger uten at det skulle være latterlig. Det funket. Sammen med de forventingene jeg hadde. Jeg spilte ikke demo`en før spillet kom, så når Crackdown kom var det en stor overraskelse. Spilte det kanskje toppen en måned tough, for å så prøve det igjen bare for noen få månder tilbake. Å spillet kom litt etter nyttår i 2007 mener jeg.

Endret av AltF4
Fjernet ufin tekst.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...