Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du ikke Wii _LarZen_? Slik som du elsker teknologiske duppeditter må du jo kjøpe deg en Wii. Og ja, SMG2 er utrolig artig. Går lett et par timer når du først setter i gang. Og etter du har tatt noen stjerner tenker du, "ok, bare en til nå". Så når du har tatt den dukker samme tanke opp igjen og slik fortsetter det :p SMG2 er nesten mer avhengighetsdannende enn nikotin.

Lenke til kommentar

Har du ikke Wii _LarZen_? Slik som du elsker teknologiske duppeditter må du jo kjøpe deg en Wii. Og ja, SMG2 er utrolig artig. Går lett et par timer når du først setter i gang. Og etter du har tatt noen stjerner tenker du, "ok, bare en til nå". Så når du har tatt den dukker samme tanke opp igjen og slik fortsetter det :p SMG2 er nesten mer avhengighetsdannende enn nikotin.

 

Har hatt 2 Wii maskiner...første solgte jeg den andre ga jeg bort til guttungen til søstern siden jeg ikke brukte den... Men angrer bittert nå!! Han bruker den ikke så tror jeg tar å "låner" den litt.... :)

Lenke til kommentar

Men har du spillt Super Mario Galaxy da? Det er best å spille ferdig det først siden historien i Super Mario Galaxy 2 begynner der den slutter i Super Mario Galaxy. Og den er ganske komplisert. Du vil med andre ord ikke få like mye ut av Super Mario Galaxy 2 uten å ha spillt eneren. Nesten litt som Mass Effect og Mass Effect 2 faktisk.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Og ja, det var jo bare tull. Super Mario har jo ingen historie :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...