Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, skattepengar. Nettopp ferdig med en liten nettkjøpefest som resulterte i et par nye spel til meg, og Kindle til madammen. :)

 

Ser at mange har godord om både Darksiders og Bayonetta, og no fekk eg begge for i underkant av 300 kroner til sammen. Håper at eg kan riste av meg BC2-avhengigheita med eit av desse. Prøvde med Prototype, men det hjalp ikkje i det heile tatt.

Lenke til kommentar

Hva tror folk om GoldenEye spillet som skal komme da? Vi husker vel alle hva som skjedde forrige gang noen andre enn Rare lagde et GoldenEye spill ^^

 

Inkluderer en liten morsom sak her:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

goldeneye.jpg

Det er vel sånn jeg tenker det blir og. Nå skal det være sagt at andre har laga bra james bond spill og (nightfire og everything or nothing var begge veldig gode), men dette her stinker langtveis fra.
Lenke til kommentar

Hva tror folk om GoldenEye spillet som skal komme da? Vi husker vel alle hva som skjedde forrige gang noen andre enn Rare lagde et GoldenEye spill ^^

 

Inkluderer en liten morsom sak her:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

goldeneye.jpg

Jeg får ikke sett bildet...Åh..nå fikk jeg sett det...:lol: Sett den før.

 

Uansett døde jeg litt inni meg da de har byttet ut Pierce Brosnan med Daniel Craig (eller WTF han stygge kisen heter).

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Jeg har nylig byttet til meg Splinter Cell: Conviction, og hittil er det helt latterlig moro. Kontrollene funker kjempebra (i motsetning til i DA, såvidt jeg husker), stemningen er top-notch og historien videreformidles flott. En noe dum kunstig intelligens trekker ned på opplevelsen av spillet, men det holder mestringsfølelsen ved like.

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med at dette ikke er i mine innlegg ? Hvis dere ikke har det problemet, hvilket skin kjører dere ?

 

 

X360 Slim selges forresten for 1895,- hos Elkjop.no denne helgen.

 

Jeg har problemer med det på både mobile skin, standard skin og cleancut gamer.

 

Snart ferdig med mass effect 2, etter det blir det enten å fullføre mario galaxy 2 eller begynne på alan wake :)

Lenke til kommentar

Jeg har nylig byttet til meg Splinter Cell: Conviction, og hittil er det helt latterlig moro. Kontrollene funker kjempebra (i motsetning til i DA, såvidt jeg husker), stemningen er top-notch og historien videreformidles flott. En noe dum kunstig intelligens trekker ned på opplevelsen av spillet, men det holder mestringsfølelsen ved like.

 

Vet du, jeg syns SC: C var et fantastisk spill. Ingen teknisk nyvinning på noen områder, men stemningen og handlingen var upåklagelig tøff hele veien igjennom. Jeg elsker det spillet virkelig, og klarer ikke helt å legge det fra meg heller. Historien eller heller ingen stor sak, men måten den fortelles på funker ekstremt godt.

Lenke til kommentar

Jeg har endelig fått backup av filene mine, så nå kan jeg begynne og spille Morrowind. Jeg har en blandet følelse når det gjelder det. Jeg både gruer meg (uten at jeg kan si hvorfor) og gleder meg (sier seg selv).

Noen tips til meg når det gjelder Morrowind? Første gang jeg spiller det.

Lenke til kommentar

Noen som har noen idé om ca hvor mye jeg kan ta for en HDMI X360 Arcade m. 20gb disk, 1 trådløs kontroll, HDMI kabel, WIFI-dongle og ett spill ? Skal oppgradere til Slim nå som Elkjøp selger den til 1895,-. Koster jo trossalt rundt 700,- bare for 250GB disk, så da er det likesågreit å gå for slim.

Lenke til kommentar

Jeg har endelig fått backup av filene mine, så nå kan jeg begynne og spille Morrowind. Jeg har en blandet følelse når det gjelder det. Jeg både gruer meg (uten at jeg kan si hvorfor) og gleder meg (sier seg selv).

Noen tips til meg når det gjelder Morrowind? Første gang jeg spiller det.

 

Håper du forteller hvordan du liker det. Morrowind er et spill jeg også vil spille. Har prøvd det en gang, men så krasjet pc-en. Neste gang vil jeg prøve mods som gir bedre grafikk, enklere inventory osv, men det var jo så mye å velge mellom at jeg fikk vondt i hodet :p

Lenke til kommentar

Finn deg mods som gjør at det ser bedre ut. STAT! Spillet var pent for noen år siden, men nå ... vel.

 

Sjekk ut TES Nexus for et hav av mods og muligheter.

Takk for den. Noen som har noen konkrete mods som er must have til Morrowind fra den siden der? Var jo et hav av mods der. Vet liksom ikke hvor jeg skal begynne.

 

Jeg har endelig fått backup av filene mine, så nå kan jeg begynne og spille Morrowind. Jeg har en blandet følelse når det gjelder det. Jeg både gruer meg (uten at jeg kan si hvorfor) og gleder meg (sier seg selv).

Noen tips til meg når det gjelder Morrowind? Første gang jeg spiller det.

 

Håper du forteller hvordan du liker det. Morrowind er et spill jeg også vil spille. Har prøvd det en gang, men så krasjet pc-en. Neste gang vil jeg prøve mods som gir bedre grafikk, enklere inventory osv, men det var jo så mye å velge mellom at jeg fikk vondt i hodet :p

Det skal jeg gjøre selvfølgelig. Jeg er litt i tvil om jeg skal installere det nå og begynne smått på det nå, eller vente til i morgen da jeg har litt bedre tid. Venter vel til i morgen tenker jeg, får titte litt på mods og i det hele tatt hvordan jeg fikser/installerer mods, da jeg ikke har gjort det før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...