Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har noen idé om ca hvor mye jeg kan ta for en HDMI X360 Arcade m. 20gb disk, 1 trådløs kontroll, HDMI kabel, WIFI-dongle og ett spill ? Skal oppgradere til Slim nå som Elkjøp selger den til 1895,-. Koster jo trossalt rundt 700,- bare for 250GB disk, så da er det likesågreit å gå for slim.

 

Har du vært på GameStop og sjekket der? De har jo noen gode tilbud gående hvor du kan bytte inn den gamle konsollen mot den nye for et mellomlegg.

 

@Malactica: God of War-serien er jo en klassiker, inFamous er godt og Uncharted-spillene er helt midt på treet men verdt en gjennomspilling.

Lenke til kommentar

har nettopp kjøpt meg en ps3 har dere noen gode tips til spill? liker rpgs kjøpte valkyria chronicles nettopp og koser meg med det har det nyeste final fantasy til xbox så trenger ikke det :)

 

Kommer litt ann på hva du liker å spille men siden du ikke nevner noe om det så kan jeg jo nevne de eksklusive tittlene til Ps3 i tilfeldig rekkefølge siden du muligens har spilt multiplattform på 360.

 

Uncharted 1 & 2

Killzone 2

Resistance 1 & 2

Ratchet & Clank spillene

Heavy Rain

Little Big Planet

for å nevne noe av det utvalget som PS3 har og by på

Lenke til kommentar

har nettopp kjøpt meg en ps3 har dere noen gode tips til spill? liker rpgs kjøpte valkyria chronicles nettopp og koser meg med det har det nyeste final fantasy til xbox så trenger ikke det :)

Vel siden det ser ut som du liker Rollespill av den japanske sorten kan jeg slenge ut noen titler som kanskje vil interessere deg.

 

Først og fremst, NieR. Et fantastisk spill med det som kanskje er det beste spillsoundtracket på mange år. Historien og stemmeskuspillet er ypperlig. Det eneste som kan trekke litt ned er grafikken som ikke er helt state of the art, men du går glipp av noe stort hvis du lar det stoppe deg.

Agarest: Generations of War. Litt samme type spill som Valkyria Chronicles. Japansk rollespill med enkelte strategielementer. Også lignende visuell stil, men med japanske stemmer. For ikke å glemme søte animejenter ( :whistle: ). Kan kanskje være noe for deg.

 

Eternal Sonata. Et veldig sjarmerende spill som desverre sliter litt med historieformidlingen, men til hvilken grad det påvirker inntrykket ditt av spillet varierer veldig. Klarer du å leve deg inn i historien er det er kongespill av de sjeldne.

 

Det er noen få anbefalinger i alle fall. Så er det bare å rope ut vis du skulle trenge flere, eller noe fra andre sjangre. :)

Lenke til kommentar

skal skaffe meg uncharted spillene etter hvert har hørt mye godt om de. demon soul ser tøft ut men har hørt at det er grise vanskelig. og jeg suger på vanskelige spill hehe

 

Nier høres ut som en veldig bra ide. blir nok ett kjøp der ja. agarest virker også som ett veldig bra spill vi får se senere.

glemte å si at jeg har eternal sonata på xbox så det trenger jeg ikke :) takk for alle tipsene kom gjerne med noen vestlige rollespill og viss det er noen til ps3.

Endret av Malactica
Lenke til kommentar

Bilder av forpakningen til Move artikler samt priser fra Play.com

 

Playstation Move Starter Pack koster ca 485kr

 

 

Playstation Move : Navigation Controller koster ca 242kr

 

 

Playstation Move : Motion Controller koster ca 339kr

post-12-1100804233_thumb.jpg

 

Playstation Move : Charging Station koster ca 242kr

post-215-1100804345_thumb.jpg

 

Playstation Move : Gun Attachment koster ca 145kr

 

Lenke til kommentar

Det blir nok i hovedsak move på meg hvis det blir noe, men dama mi ble veldig imponert over kinect når vi så microsoft sin pressekonferanse. Virket som Move bruker kontrollene til noe litt fornuftig. Synes for eskempel det trollmannspillet de viste på E3 virket ganske bra, også må jeg også tilføye at jeg er stor Tiger Woods fan (both the game and the sex legend B) ). Der vil nok Move være mer naturlig en kinect.

 

Uansett så blir dette litt langt frem i tid, da jeg først må fokusere på å betale ned 3DTVen min :D

Lenke til kommentar

Jeg skal helt klart ha Move da det blir brukt til mange spill jeg ser frem til, Kinect blir kjøpt inn for å spille disse mini spillene sammens med dama. Hun spiller ikke, men slike mini spill kan nok friste henne litt....håper jeg :)

 

EDIT: Synes det er artig å se reaksjonen til Jimmy Fallon når 3D biten i Killzone 3 kommer...er litt slik det var for meg igår når jeg testet Panasonic sitt 3D tv...helt vilt.

 

http://kotaku.com/5572653/jimmy-fallons-killzone-3-enthusiasm-increases-in-3d

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Haha, det var kult å se hvordan Jimmi Fallon reagerte på 3D effekten. Virket desverre ikke som han var særlig gamer i utgangspunktet. Noe som dro ned segmentet en del.

 

Kinect tror jeg kommer til å være veldig appelerende for det ikke gamende kjønn. Playstation move er i hovedsak en komplisert Wii som ser ut som....vel, jeg ville hatt den liggende ved siden av senga mi for å si det sånn. Dansespillet til Harmonix virket ganske imponerende og tror det er mange som kommer til å kjøpe seg en Xbox bare for det.

 

Personlig tviler jeg endel på at jeg kommer til å bruke move noe særlig. Jeg har en Wii som støver ned, og den har jeg kastet bort myepenger på for å gjøre appelerende til meg, men selv ikke motion plus og tiger woods klarte det. Det gjør at jeg er ekstra skeptisk til om Move er noe for meg. Eller om jeg bare må innse at jeg er en sofagamer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...