Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter ikke. Rett og slett så velg multikonsoll-spill på den maskina du stort hører hjemme. Altså liker du trohpy`s eller achievements? 360-kontrollern framfor PS3-kontrollern? Du har også DLC esklusivt til den konsollen innimellom og. Slik som Bad Company 2 DLC bare til 360 eller Assasins Creed: Brotherhood DLC bare til PS3. Rett og slett velg your cup of tea.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Crackdown 2 da jeg syntes eneren var bedre enn både Prototype og Infamous.

 

Jeg husker ikke noe fra storyen i Crackdown, hva som egentlig skjedde der? Mens Infamous husker jeg mye bedre, likte mye bedre Infamous en Crackdown. Det kan reflektere med at jeg har platinum i Infamous og bare 550G i Crackdown.

 

Det er jo ingen hemmelighet at inFamous er et spill som lener seg på historien i langt større grad enn Crackdown, samtidig som sistnevnte legger opp til at store deler av spillopplevelsen sentrerer rundt hva du selv velger å finne på med den omfattende sandkassen du har disponibel. Jeg likte begge to godt, men synes kanskje Crackdown står for en av de beste friformsopplevelsene i sjangeren per dags dato.

Lenke til kommentar

Likte også friheten man hadde i Crackdown og handlinga i spillet er att du er medlem av "The Agency" som er politistyrken i spillet og målet er att du skal styrte de 3 kriminelle gjengene i spillet som hver seg har 7 ledere. Du oppgraderer også dine overnaturlige evner som er å løfte tyngre objekter, bedre kjøre og skyteferdigheter, raskere og ikke minst spenstigere. Oppgraderingene skjer ved å få tak i orbs.

 

Grafikken i Crackdown var langt fra god men spillbarheten var det ikke noe i veien med. Infamous og Prototype har jeg knapt rørt da opplevelsen jeg fikk med de ikke var av en slik art att jeg ønsket å gå videre med de.

Lenke til kommentar

Jeg husker ikke noe fra storyen i Crackdown, hva som egentlig skjedde der?

Crackdown hadde mer eller mindre ingen historie. Det eneste det hadde var X antall bosser som skulle drepes. Når du drepte dem, hvordan du drepte dem og om du heller gikk rett på "the big boss" hadde ingenting å si for den historien som var der. Eneste forskjellen var at om du tok underbossene ville forsvaret til bossene over dem bli svekket. Men dette var egentlig alt jeg trengte for å kose meg med spillet. Jeg og en annen spilte og smilte om hverandre.

 

Jeg sier ikke at Crackdown er zeh shit, for det er det ikke, men en mangel på historie er ikke alltid en dårlig ting.

Lenke til kommentar

Haha er er 100% ute av gamet om dagen, bokstavelig talt! Greit nok at eg jobber mye, men hadde forøvrig ett par fridager her om dagen...rørte ingen av konsollene mine. huh.gif

 

Det er tydelig at sommer moduset har slått meg, fra mandag av venter det 3 uker ferie og det blir neppe noen gaming de dagene heller. Kanskje litt PSP?

Lenke til kommentar

Var det bare jeg som reagerte på prisen til move? En wii kontroller med motion+koster 35$ og en Wii Nunchuk koster 14$ Total=49$ for hver spiller

 

En move kontroller koster 50$ og du trenger 2 og en "PlayStation Move Navigation Controller" til 30$

Total= (130*spillere)+PlayStation Eye 32.82$

 

Xbox 360 kinect koster 150$

Total for opp til 8 spillere 150$

 

Spillere_______1__________2__________3__________4__________5

PS3___________163$_______293$_______423$_______553$_______683$

Wii___________49$________98$________147$_______196$_______245$

Xbox__________150$_______150$_______150$_______150$_______150$

 

Ikke mer M$ men heller $ony :p

Endret av AltF4
Fjernet sitering
Lenke til kommentar

Yupps, for det kjem heilt sikkert til å stå 8 stk foran skjermen med 3 move controllere kver sammtidig...

 

Meiner eg såg prisen var opplyst til $99 for controllere pluss kamera på E3.

Sikkert aldri men hvor ofte kommer du til å spille mer enn 1 person? så og si hver gang. Jeg klager bare på prisen ikke på kvaliteten. For min del skal jeg ha move og sikkert ikke ha kinect. Jeg bare sier at prisen ikke er noe å skryte av når gang på gang over priser sony sine produkter.

 

Hvorfor skulle de selge 1 kontroll og PSeye for mer en de koster separat?

Lenke til kommentar

Da fant jeg nok et annet spill utgitt i år jeg mener er altfor undervurdert av anmeldere. Som regel er det omvendt, og at spillerne er overvurdert av anmelderne. Det første er selvsagt Nier som er en undervurdert perle. Som nummer 2 vil jeg foreslå Lost Planet 2, multiplayer er sånn helt OK. Derimot single player og co-op? Fantastisk, utrolig morsomt, og enda morsommere om man spiller med noen man faktisk kjenner. Campaignen med co-op er noe av de mest underholdende jeg har spilt på lang tid innenfor sjangeren, selv om jeg enda ikke er ferdig.

 

Så morsomt har jeg ikke hatt med en single player campaign siden...tja? Uncharted, men det vil jeg har vanskligheter for å foreslå ettersom det har så mange platform elementer. Gears of War 2 er vel det som kommer nermest, men dette har jeg aldri fått prøvd co-op men det er sikkert knallbra.

 

Kanskje ikke et spill for alle siden det har litt merkelige kontroller, og en del andre svakheter menmen. Forøvrig kan spillet fåes fra Zavvi for 18pund+1pund frakt.

Lenke til kommentar

Det burde ikke være for mye forlangt at folk klarte å komme med konstruktive innlegg i en tråd som omhandler konsollspill, dessverre er det noen som ikke har snøring på hva slags tråd de befinner seg i eller hvordan de skal komme med skikkelige innlegg i en diskusjon.

 

 

Har nå fjernet og redigert en unødvendig stor mengde med mildt sagt dårlige poster, og om dere fortsetter med denne søpla må dere finne et annet forum å være håpløse i.

 

Regelbrudd vil dømmes hardt fremover.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...