Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får mye for poengene dersom du kjøper noe sjeldent, men jeg tror jeg står over dessverre. Jeg liker å eie hva jeg betaler for, så dermed frister det rett og slett ikke nok. Greit nok sjeldent spiller noe jeg har kjøpt flere måneder senere når jeg er ferdig menmen.

Lenke til kommentar

Tror jeg har spilt online på 360n 1-2 ganger :p

Når det gjelder online spilling er fps spill på pcn mer enn nok for meg.

 

Tror dere det blir gratis Xbox live til neste generasjon, eller er dette en forretningsmønster Microsoft vil forsette med?

Jeg personlig bruker 98% av min tid på SP spill, hvis det blir no MP er det som oftest split screen :)

 

Edit: lurer på om det blir no billig spill til torsdag på "selveste" markenes dag, i grunn oppskrytt BS, men kjøper iallefall 1 hvert år :)

Lenke til kommentar

"PlayStation Plus: PlayStation Network users will be able to purchase membership to PlayStation Plus; a new subscription service on the PlayStation Network that provides you with new options to expand and enhance your gaming experience and enable you to gain an exclusive set of features and content. Friendly reminder, all of you PlayStation Network users will continue to have free access to PlayStation Network’s unmatched and expanding suite of new and exclusive features while PlayStation Plus subscribers will gain access to an exclusive and expanding set of gaming features, content and functionality."

 

Godt gjort å skrive et helt avsnitt om PlayStation Plus uten å si noe som helst konkret om hva det inneholder. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Andre som skal oppgradere til PSN+ til onsdag? Tror jeg slenger meg på....om ikke for et helt år kanskje.

 

Jeg ser ikke verdien i å ha dette i mindre enn for ett år om det er slik at man mister spillene man "får" når man blir medlem og benytter seg av tilbud. Av samme grunn ser jeg faktisk ikke verdien av å ha PSN+ i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Singularity nå nettopp etter å ha lest her på veien hjem at det nå var ute. Gleder meg litt til å komme hjem da det er lenge siden jeg kjøpte meg et FPS. Føles litt rart å glede seg til en så normal spillsjanger som det, men det at Blur også ligger i posen i setet sidenav meg hjelper sikkert litt også.

Lenke til kommentar

MS kunne kanskje gjøre som Sony, la multiplayer spillingen være gratis og heller la annet innhold koste penger. Men da hadde kanskje halvparten av brukerene kuttet ut Live gold.

 

Problemet er at de da ikke ville ha stort å tilby uten å splitte tjenesten slik den er i dag, ved å for eksempel kreve at grupper kun er for betalende medlemmer. Noe som vil bli rimelig upopulært.

 

Kjøpte meg Singularity nå nettopp

 

Jøss, er det ute alt? Jeg visste det ville komme i sommer, problemet er vel kanskje at jeg enda føler det er vår. Si for all del hva du synes! Jeg er veldig interessert i dette spillet.

Lenke til kommentar

Andre som skal oppgradere til PSN+ til onsdag? Tror jeg slenger meg på....om ikke for et helt år kanskje.

 

Jeg ser ikke verdien i å ha dette i mindre enn for ett år om det er slik at man mister spillene man "får" når man blir medlem og benytter seg av tilbud. Av samme grunn ser jeg faktisk ikke verdien av å ha PSN+ i det hele tatt.

 

Det er vel øyet som ser som bestemmer verdien...for min del så synes jeg dette er en fin tjeneste. Å remse opp hva som er positivt er vel ikke noe vits egentlig da alt står her slik. Men det kommer jo alt ann på hva Sony gir PSN+ kundene fremmover..jeg tipper Sony har endel overaskelser utover...regner med vi får prøve endel ekslusive demoer fremmover som i seg selv vil være vert hvert øre for min del... :p

 

Og med tanke på at jeg betaler mer for Xbox Live idag men ikke får noe av fordelene jeg nå har fått med PSN+ så var ikke dette så vanskelig å bli med på...

 

EDIT: Wohoo..bestilte meg en ny Sony Playstation 3 Slim med 250gb hdd!! Bare måtte få det ut...woopidoo!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Grattis larzen

Så forresten 360 "slim" reklame på BBC, var ganske så standard.

 

Først nå etter å ha prøvd mass effect 1 på konsoll forstår jeg skryten av forbedringene på ME 2, men likevel føler jeg noe gang har gått tapt i nummer 2.

 

Pc versjonen på begge hadde jeg null problemer på :)

Uansett, stemmer det at 2100 MS poeng er det minste man kan skaffe seg i butikkene?

 

Genial stripe hahah

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt litt Singularity og fått lekt litt med hva spillet kan tilby i de to første kapitlene må jeg si at jeg skjønner hvorfor dette har flydd inn under de fleste sin radar. Det er rett og slett veldig gjennomsnittlig. Skytingen er ok, lydene er ok, grafikken er ok og historien virker ok. Ingenting skiller seg ut og om man ser bort ifra den svært Call of Duty-aktige åpningsekvensen og det at spillet virker som en Bioshock-klone er det egentlig ikke så mye og hente her.

 

Tidsforvrengningen er ikke mer enn et våpen i arsenalet ditt og det føles ikke som om du gjør noe annet enn å trykke på en knapp som heter "transform". Det er litt oppgaveløsning i områdene man trasker rundt i, Bioshock-stil, som benytter seg av tidsdingsen din, men det er absolutt ikke noen stor opplevelse.

 

Jeg vil egentlig kun anbefale det til de som kan få tak i det til 399 på Elkjøp eller lavere og til de som ikke kan få nok av spill i samme gate som Bioshock. Det er helt ok, men ikke noe jeg tror jeg vil huske som noe i nærheten av et høydepunkt. TimeShift virker hittil mer interessant. Oh, and zombie-monsters. Lots of them.

 

Gleder meg til å teste ut Blur i den siste timen nå før jeg legger meg.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...