Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Hehe. Vel, titter jeg på Steam ser jeg jo langt flere titler jeg har kjøpt med lovnader om å fullføre, uten at de i det hele tatt har fått en særlig stor sjanse.

 

Beyond Good & Evil og Psychonauts for eksempel. Titler jeg føler jeg absolutt burde ha spilt.

 

Vurderer å skaffe meg Heavy Rain, men siden jeg alt vet hvem som er morderen (fant det ut før spillet ble lansert i Europa, hurra hurra) så kjenner jeg litt på det at det kanskje ikke er spillet jeg vil få mest ut av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æsj, jeg leste tittelen og ble skikkelig overrasket, men så var det ikke det jeg trodde allikevel. ^_^ Hadde vært utrolig kult om det ikke var en modell-replika, men en ekte.

 

Det hadde ivertfall blitt tidenes dyreste Collectors Edition ^_^

 

Haha pokker! Den var rå! Jeg gleder meg noe veldig til dette spillet og håper virkelig den der blir tilgjengelig i Norge.

 

Begynner å gå tom for konsollspill igjen nå, må bare bli ferdig med Red Dead Redemption. Har to spill igjen på PC - Metro 2033 og S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat.

 

Merker at jeg de siste årene har slutta å spontan-handle spill, rett og slett fordi jeg føler jeg må finne ut mer om dem før jeg kjøper dem. Litt kjedelig egentlig!

 

Jeg misunner deg på en måte. Handler altfor mye spill. Spill som jeg ikke vet om blir bra en gang, og spill som har fått middels omtaler. I går bestilte jeg meg Naughty Bear og Giana Sisters rett og slett fordi jeg synes de ser morsom ut. Om de får slakt eller blir hyllet som kjempespill aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Joantheman her gitt, før kjøpte jeg spill som så morsomme ut. Nå kjøper jeg spill jeg vet har fått hederlig omtale eller som jeg i hvert fall har blitt omtalt positivt i diverse spillmedier. Dessuten har jeg blitt alt for klar over sjangre jeg tidligere ikke har likt, for eksempel bilspill og slossespill.

Lenke til kommentar

Sjeldent jeg blir overrasket over spill og ender opp med å kjøpe det. Innenfor sjangerene jeg liker er jeg alltid oppdatert og vet hva jeg skal ha, måneder før det kommer.

 

Men som det ble nevnt på tidliger; jeg har altfor mange spill jeg har tilgode å fullføre. Blant dem er PDZ, Condemned 2, Riddick-spillene og Brütal Legend.

Lenke til kommentar

Har akkurart fullført Darksiders på 360, koste meg skikkelig i dette spillet, så hver eneste "inspirasjon" til spillet og brydde meg ikke meg om det i det hele tatt, for meg ble det gjort på en slik måte at det ikke føltes som en kopi, alla Dantes Inferno, selv om jeg hadde det ganske gøy med den også!

 

2'eren kan bli spennende!

 

For tiden spiller jeg Mass Effect 2.

 

Har et spm angående achievements , ettersom jeg er ikke sikker på om dette er riktig tråd å spørre, så lar jeg den være spoiler (er ingen avsløringer til spill alså) , send meg gjerne PM med svar.

 

 

For en stund siden lastet jeg ned min profil hos min kamerat, hvor vi tok endurance på gears of war 1 og 2, tingen er at jeg aldri oppdaterte profilen min gjennom han sin 360, så jeg har mer eller mindre ingen achievements til de spillene, hvis jeg fikk han til å gå online igjen med min profil, vil den legge til disse achievements, eller vil den skrive over mine nye?

 

Lenke til kommentar

:3

Facepalm facepalmen hans.

 

@AltF4: Jeg ville anbefalt deg spesielt beyond good and evil neste gang det er billig (hvis ikke du virkelig vil spille det nå). Begge to er ikke så veldig lange spill, og hvis du faktisk starter opp BGE så vil jeg tro at spillet suger deg så mye inn til å begynne med at du ikke med det første vil legge det fra deg (og derfor vil ha problemer med å fullføre det).

 

Hvis du synes Zelda spilla hadde en gøy verden å utforske pga oppsettet så tror jeg du liker det her og, selv om det ikke er såpass stort.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte BGE når det var på tilbud på Steam i jula, startet det opp og spilte kanskje en halvtime. Samme gjelder Psychonauts.

 

Darksiders er forøvrig også et spill jeg veldig gjerne skulle ha spilt snart, jeg prøvde den utfyllende demoen og likte det jeg fikk servert svært godt. Det har bare havnet i bakleksa.

Lenke til kommentar

Okami er helt vanvittig bra. Satt og hørte på melodiene fra spillet for noen dager siden, og da fant jeg ut at jeg måtte ha dette spillet til Wii, selv om jeg har PS2 versjonen også. Mass Effect 2 er forøvrig også helt fantastisk bra!

 

Nå har forresten Sam & Max: They Stole Max`s Brain kommet på steam, og det er ferdig nedlastet. Så nå skal jeg kose meg med det resten av kvelden ^_^

Lenke til kommentar

Okami er helt vanvittig bra. Satt og hørte på melodiene fra spillet for noen dager siden, og da fant jeg ut at jeg måtte ha dette spillet til Wii, selv om jeg har PS2 versjonen også. Mass Effect 2 er forøvrig også helt fantastisk bra!

 

Nå har forresten Sam & Max: They Stole Max`s Brain kommet på steam, og det er ferdig nedlastet. Så nå skal jeg kose meg med det resten av kvelden ^_^

100kroner på at det ikke kommer på europeiske psn i morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...