Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til på matteprøven eller mattedagen eller hva nå enn det kalles :)

 

Irriterer meg at vi fikk et hefte utdelt på skolen hvor det på den ene siden sto "Samboerskap" og på den andre, "Ekteskap". På samboerskapsiden står det at ¨å ha sex før ekteskapet viser MANGEL PÅ PERSONLIG KARAKTER OG TÅLMODIGHET!! Har snakket med lærerene om dette men har fortsatt ikke fått snakket ordentlig ut og sagt hva jeg mener. Og nå, VIPS så hopper vi over til et annet tema. Da var vi ferdige med det ....... :wallbash::realmad:

Lenke til kommentar

At jeg holder på med spanskpresentasjon. NÅ.

 

Og at jeg ikke gjorde halvparten av det jeg burde ha gjort nå i helgen.

 

Samt at jeg (av ren kjedsomhet) sjekker dagbladet ca. hvert tiende minutt. wtf. Jeg er jo egentlig ikke helt retard, så jeg vet ikke hvorfor jeg plutselig forventer at de skal ha nye nyheter klokken to om natten.

Lenke til kommentar

I dag irriterte jeg meg over mangelen på sammarbeid mellom klassekontaktene på trinnet mitt. Trakk til skriftlig eksamen foregår på fredag, og i den anledning settes denne uka av til fagdager. I dag skal jeg ha norsk. Det ble torsdag skrevet med stor, rød skrift i innfomappa på It's Learning, at alle klasser skulle begynne 9:30. Så ble det plutselig endret til 8:30 på fredag, før det på lørdag sto 10A og 10C møter 9:30. Da jeg møtte på skolen i dag, sto 15 stykker fra klassen min utenfor, og sjekket itslearning fra mobilene sine. Da kom det frem at vi begynte 9:30 vi også...

 

Meldingen var lagt inn i dag, klokka 08:03...

Lenke til kommentar

Hanske: Åh, det der irriterte meg og, selv om det er 10 år siden jeg gikk ut av tiende klasse :whistle:

 

Jeg blir litt irritert på dine vegne!

 

Småplukk som irriterer meg:

 

1. Min kroniske evne til å glemme adgangskortet mitt til jobb, hver mandag. Fint når jeg må gjennom 3 låste dører for å komme inn.

 

2. Det faktum at PiB'en bortpå her, som mottar alle pakkene til jobben, ikke åpner før 8 (som er det klokkeslettet jeg begynner på jobb), noe medfører at jeg kommer 20 minutter for sent på jobb, siden jeg er den eneste som passerer denne PiB'en på vei til jobb. Damn.

 

EDIT: Mye skrifeveil nå på morran.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Måker som driter på bilen bokstavelig talt HVER ENESTE gang jeg vasker den. Utrolig at du skal bli straffet av de måkejævlene bare fordi man vil ha ren bil... Har fremdeles til gode å komme ut til ren bil dagen etter jeg har vasket den, er spent hvordan den ser ut idag...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet var faktisk ment seriøst. Jeg vil gjerne vite hva som ikke kan diskuteres i tråden, og hvem som eventuelt står bak dette forbudet. ;)

Dette vil jeg og vite hva er?

Jeg også

 

 

Emner som utløser en eksplosjon av nedrakking på en spesiell person, ta feks. Chokke-greien noen sider tilbake der folk ikke forstod hva han mente.

 

Samme gjelder de gangene pelsindustrien har blitt tatt opp selvfølgelig.

 

Jeg skal innrømme jeg har vært med på noen av diskusjonene.

Lenke til kommentar

Nå får man ikke lengre se på YouTube-filmer som er "flagged as inappropriate" uten Google-konto.

Den insisterer på å slå sammen YouTube- og Googlekontoen min.

Før var det valgfritt, og man kunne klike det vekk for å bli spurt igjen neste gang.

 

Hvis jeg slår dem sammen, blir jeg logget ut av YouTube hver gang jeg logger ut av Gmail.

Pluss jeg er ikke interessert i at disse profilene skal assosieres med hverandre.

 

Idioter.

 

EDIT:

Og hvem er det egentlig som sitter der og flagger videoer sånn at jeg må logge inn?

Egne ansatte som overvåker videoene? Eller bekymrede, amerikanske småbarnsmødre?

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig, her kjører jeg hjem for å kose meg alene i lunsjen. Så er pappa hjemme å ødelegger morroa.

Mhm. Trenger alenetid for å lade opp batteriene, og blir kraftig irritabel når jeg ikke får nettopp dette. Blir interessant å se hvordan dette vil gå i militæret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...