Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg er så trøtt at jeg nesten ikke klarer å gå...

 

Eventuelt kjøpe sin egen kake eller sjokolade. Hallo liksom. ;)

 

Hvis jeg alltid hadde motsagt deg hadde jeg motsagt deg her.

 

La dette være ett bevis.

 

aww okey. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg grubler konstant over livet, og prøver å finne måten jeg vil leve det på.

 

Hvis jeg gir slipp på tanken bare for en liten stund, blir jeg nærmest overkjørt av mennesker som tror de kan fortelle MEG hva livet er, og hvordan det skal leves. Må virkelig jobbe for å blokkere all form for samfunnsprogrammering.

Livets mening er å gi mening til livet. Der har du fasiten. ;)

 

Yes! Og jeg får bare mening ut av å gjøre det jeg vil. Noen ganger må jeg selvfølgelig gjøre det jeg ikke vil for å oppnå det jeg vil.

 

Men det er tåpelig å skulle kaste bort den dyrebare tiden man har på et uinspirerende yrke og materialistisk drit. Likevel har mange fått for seg at "sånn er livet / sånn er det å være voksen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kakemot, du har veldig rett der. Opp til flere ganger prøvde familien min å fortelle meg hvordan jeg skal leve livet osv... De har gitt opp, jeg er rett og slett for anarkistisk. :p

 

Jeg gjør det jeg vil når jeg vil, så lenge det ikke kommer i veien for langtidige planer.

 

 

Jeg får vondt hver gang jeg ser på avataret ditt, stakkars fyr.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Fant en fungerende, eldre laptop i dag.

Vasket den grundig, formaterte den, og prøvde å gi den til Fretex for å glede andre.

Og så har de sluttet å ta imot elektronikk! :mad:

 

Det kunne i hvert fall stått på hjemesiden deres, som jeg sjekket før jeg gikk i gang.

 

EDIT: Jeg fant en tråd på forumet der folk gir bort ting:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289077&st=520

Satser dermed på å få gitt denne greia et nytt hjem uten Fretex sin hjelp.

 

Denne tråden skal jeg bruke oftere. Ting gis bort mot at kjøper dekker porto. Husk å lese reglene for tråden.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at folk i klassen min hadde tatt noen sugerør fra Burger King og papir og begynte å skyte papirklyser de har hatt i munnen rundt om i klasserommet og på andre folk.. Hva faen? Er det 5.. klasse eller?

 

Men...men...livet mitt da?... :dontgetit:

 

post-226603-0-28538100-1305035827_thumb.png

post-223160-0-04232700-1305043491_thumb.jpg

Endret av handerrre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Koots, har du fløyet Brussels til Afrika? Vurderer en kjapp tur til NBO med en venn neste sommer på AD biz billetter.

 

 

 

Aldri prøvd Brussels, men NBO er en møkkaflyplass. Er en trivelig kafé i den ene enden, husk vestlige penger.

 

 

 

Irriterer meg over at jeg måtte tilbringe en natt på nevnte flyplass og de viste en film på TVen i nevnte kafé som jeg ikke har klart å identifisere.

Lenke til kommentar

Yes! Og jeg får bare mening ut av å gjøre det jeg vil. Noen ganger må jeg selvfølgelig gjøre det jeg ikke vil for å oppnå det jeg vil.

 

Men det er tåpelig å skulle kaste bort den dyrebare tiden man har på et uinspirerende yrke og materialistisk drit. Likevel har mange fått for seg at "sånn er livet / sånn er det å være voksen".

Finner få som deg som faktisk har skjønt akkurat dette her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...