Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ta bussen hjem idag, og så kom det en hel barnehage inn på bussen. Hun ene lederen krevde da at alle som satt burde gjøre plass for barna. Greit nok, de var ganske små, da er det bare naturlig å la de sitte. Så står jeg da, i sikkert 40 minutter rett opp og ned før de gikk av, men den helvetes kjerringen som krevde at vi skulle reise oss hadde sittet seg ned(!!!) og hadde en av ungene på fanget. Hva faen i helvete? Det hadde og sikkert vært plass til 2 eller 3 der hun satt, dersom hun hadde stått.

 

Jævla drittkjerring. :realmad:

 

Edit: hun satt mesteparten av veien.

Så nå kommer jeg 2 timer senere hjem, riskierer å bli utvist fra skolen i 1-3 dager... som igjen resulterer i mer fravær (idiotisk ordning de har her).

Wtf? Hvor er logikken i det? :ermm:

 

Hvordan kan noen gjøre noe sånt!? :( Helt sykt.

 

Hater mennesker.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hææ? Har alltid trodd du var sånn 20 år...

 

Du kan jo bare jogge? Sakte? Ingen som skyter deg..

 

Hahha, nei, er nok bare 15 ... snart. Er voksen for alderen, da! Var en fyr som trodde jeg var hvertfall 17!

 

Men jo, det er nok ikke så utrolig populært i klassen hvis jeg jogger! Blir vel banket opp når jeg er ferdig :ermm:

 

 

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe.

 

Hmm.. går ikke i 6. klasse da :p Nå har læreren min bestemt at ALLE SKAL løpe. huff :cry:

Lenke til kommentar

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hææ? Har alltid trodd du var sånn 20 år...

 

Du kan jo bare jogge? Sakte? Ingen som skyter deg..

 

Hahha, nei, er nok bare 15 ... snart. Er voksen for alderen, da! Var en fyr som trodde jeg var hvertfall 17!

 

Men jo, det er nok ikke så utrolig populært i klassen hvis jeg jogger! Blir vel banket opp når jeg er ferdig :ermm:

 

 

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe.

 

Hmm.. går ikke i 6. klasse da :p Nå har læreren min bestemt at ALLE SKAL løpe. huff :cry:

 

Ok, nå er jeg litt forvirret. Kan man ikke bare delta på Tine Stafetten til man går i 7 ?

Lenke til kommentar

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hææ? Har alltid trodd du var sånn 20 år...

 

Du kan jo bare jogge? Sakte? Ingen som skyter deg..

 

Hahha, nei, er nok bare 15 ... snart. Er voksen for alderen, da! Var en fyr som trodde jeg var hvertfall 17!

 

Men jo, det er nok ikke så utrolig populært i klassen hvis jeg jogger! Blir vel banket opp når jeg er ferdig :ermm:

 

 

Tinestafetten i morgen og jeg MÅ løpe :angry::realmad::wallbash:

 

Hadde det sånn selv i 6 klasse. Var "reserve". Da de som ikke var reserve fant ut hvor lett det var å late som man var dårlig måtte jeg selvfølgelig løpe.

 

Hmm.. går ikke i 6. klasse da :p Nå har læreren min bestemt at ALLE SKAL løpe. huff :cry:

 

Ok, nå er jeg litt forvirret. Kan man ikke bare delta på Tine Stafetten til man går i 7 ?

 

 

Vet ikke .. men jeg går i 9. og vi skal være med. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...