Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enda værre når du vet du har mer, men ikke har tilgang på det, ettersom du egentlig ikke skal ta til å begynne med.

Tips: Vent til moren din er ute av huset. Da kan du slå deg løs i godteskapet! :D

Lettere sagt enn gjort. Å frakte et kakestykke fra kjelleren og opp er en vanskeligere oppgave enn du tror.

Endret av Mr. Graves
Lenke til kommentar

Siste del av chemistry exam imorra, to kapitler og det er så sable mye drit å huske på Human Biochemistry. Til gjengjeld er Environmental Chemistry lett.

 

Irriterer meg også på fjotten som har hatt ansvar for å lære meg kjemi de siste to årene, udugelige tulling. De siste ukene før eksamen var han borte fra skolen fordi kona var syk.

 

Jo, jeg er også russ i år men blir fint lite tid til det når man har eksamen fra 4. mai t.o.m. 17. mai.

 

On the bright side, sommerferien starter det øyeblikket jeg går ut av eksamensrommet på 17. mai! :D

Lenke til kommentar

Lettere sagt enn gjort. Å frakte et kakestykke fra kjelleren og opp er en vanskeligere oppgave enn du tror.

Kan du ikke spise kakestykket i kjelleren?

Nehei, slike gudelige ting som kake må nytes sammen med underholdning i form av film.

 

Eventuelt kjøpe sin egen kake eller sjokolade. Hallo liksom. ;)

Økonomien er stram nok som den er desverre. Må skrape etter smuler og stjele når jeg kan ser du.

Lenke til kommentar

Hold pusten

Kopier

dette.

Og legg det som status.

Om du kan gjøre dette uten å puste, så er

det bevis på at du ikke røyker! ♥

wat

 

Edit: Om det ikke var klart så irriterer slike statuser meg.

Endret av Therawyn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Irriterer meg grusomt over Exphil om dagen. Jeg har INGENTING å lære av noen som aldri har brukt en datamaskin, hvilket er så godt som ALLE filosofer i pensum. Dessuten bruker pensumforfatteren mer fremmedord enn Sir David Attenborough på crack for å forsøke å virke faglig og ikke bare som noe humbug av samme kvalitet som lillesøsteren min sine Facebook-oppdateringer slik det egentlig er.

Lenke til kommentar

At jeg ikke klarer å begynne å lese til eksamen før det virkelig nærmer seg og jeg virkelig begynner å kjenne frustrasjonen over at jeg ikke har begynt for lenge siden...

 

Dessuten tror jeg at jeg traff ei katte når jeg kjørte i dag. Det dunket i bilen, men det så ut som at den løp normalt videre. Håper det gikk bra med bilen.

 

Jajaja og katta også da.

Endret av CFM
Lenke til kommentar

Jeg grubler konstant over livet, og prøver å finne måten jeg vil leve det på.

 

Hvis jeg gir slipp på tanken bare for en liten stund, blir jeg nærmest overkjørt av mennesker som tror de kan fortelle MEG hva livet er, og hvordan det skal leves. Må virkelig jobbe for å blokkere all form for samfunnsprogrammering.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg grubler konstant over livet, og prøver å finne måten jeg vil leve det på.

 

Hvis jeg gir slipp på tanken bare for en liten stund, blir jeg nærmest overkjørt av mennesker som tror de kan fortelle MEG hva livet er, og hvordan det skal leves. Må virkelig jobbe for å blokkere all form for samfunnsprogrammering.

Livets mening er å gi mening til livet. Der har du fasiten. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...