Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Må også legge til at når jeg ser en som har 91 eller høyere i nick, og tar opp "store" temaer, så blir jeg irritert. De vet ganske enkelt ikke godt nok :) .

 

"Jeg irriterer meg over alle som har Chokke i nick, fordi de ganske enkelt ikke vet nok."

 

Så mye mening gir det du nettopp sa. Ja, og jeg misliker alle som har vokaler i nickene sine også. De vet bare ikke nok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

91 som i fødselsåret (19)91?

Isåfall, hvorfor?

Jeg tar det som fødselsåret ja. Om det faktisk er fødselsåret elleri kke aner jeg ikke.

 

Om jeg ser et emne som heter "Er Gud ond?" eller noe, og laget av Jonas92, så tenker jeg mitt. Det går egentlig ikke ut på at "alle" fra 92 eller senere er idioter, men mer det at gjennonsnittspersonen jeg kan forvente utifra mine erfaringer med denne aldersgruppen vil medføre at personen mest sannsynlig ikke har peiling på hvor dyt temaet han tar opp er.

 

Du kan bli så frustrert du bare ønsker over dette, men jeg ser på de som er yngre enn meg som mye yngre, selv om de begynner å nærme seg 20-åra. De skal bare ikke bli voksne, jeg husker de som SÅ små :) .

Endret av chokke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker generelt på alle som er født i 1990 og senere som fjorten år. Unntatt alle født i 1993, de ser jeg på som 12 år. Det til tross for at jeg vet at de er hhv. 21 år og yngre.

 

 

Irriterer meg at jeg sov 18 timer og våkna fem i ettermiddag. Hele dagen ødelagt på grunn av det. -_-

Lenke til kommentar
personen mest sannsynlig ikke har peiling på hvor dyt temaet han tar opp er.

 

Ja da er det jo veldig fint at han, i motsetning til deg, vet hvordan diskusjoner foregår. En diskusjon er ikke en monolog. Dersom det er et veldig dypt tema han tar opp vil mest sannsynligvis responsen tilsvare det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det som irriterer noe så inni hempen, grenseløst akkurat nå er at saven på FM2011 klikka! Ingen krise da jeg har 3-rullerende autosave og en anneen backup så jeg mister ingenting annet enn at jeg slo ut Coventry i FA Cupen (er Crewe), og det klarte jeg selvfølgelig ikke å gjøre en gang til. DET irriterer meg det!

Lenke til kommentar

Ja da er det jo veldig fint at han, i motsetning til deg, vet hvordan diskusjoner foregår. En diskusjon er ikke en monolog. Dersom det er et veldig dypt tema han tar opp vil mest sannsynligvis responsen tilsvare det.

Om en 13-åring, eller 17-åring skal preike om hvordan verdensøkonomien fungerer, eller hvorfor Gud er god, så mener jeg ganske enkelt at den gjennomsnittlige person innenfor aldersgruppen personen representerer (via tall i nick) ikke innehar mulighet til å kunne prate om det.

 

Legg merke til at om du hadde hett Pokey93 så hadde du mistet mye kredibilitet (ikke at du har så mye i første omgang).

 

Og det har vært mange tilfeller hvor -93 har ment Y mening uten å ha grunnlag eller erfaring for å kunne hevde det. Dette gjentar seg.

 

 

Det heile kan ha noko med at ALLE som har skrive fødselsåret sitt bak nicket er 12 år gamle mentalt.

Det kan være :) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Jeg tar det som fødselsåret ja. Om det faktisk er fødselsåret elleri kke aner jeg ikke.

 

Om jeg ser et emne som heter "Er Gud ond?" eller noe, og laget av Jonas92, så tenker jeg mitt. Det går egentlig ikke ut på at "alle" fra 92 eller senere er idioter, men mer det at gjennonsnittspersonen jeg kan forvente utifra mine erfaringer med denne aldersgruppen vil medføre at personen mest sannsynlig ikke har peiling på hvor dyt temaet han tar opp er.

 

Du kan bli så frustrert du bare ønsker over dette, men jeg ser på de som er yngre enn meg som mye yngre, selv om de begynner å nærme seg 20-åra. De skal bare ikke bli voksne, jeg husker de som SÅ små :) .

Hvilken rolle skal det liksom spille i en diskusjon da? Du burde kanskje begynne med å LESE innlegget da.

 

Det du sier er jo som å si at dersom man ikke engang klarer å skrive "eller ikke" i et innlegg, kan man ikke ta den personen seriøst.

 

Alt denne idiotiske holdningen gjør er jo å senke kvaliteten på diskusjonene du deltar i.

 

Det heile kan ha noko med at ALLE som har skrive fødselsåret sitt bak nicket er 12 år gamle mentalt.

Hvorfor det? Kanskje de rett og slett ikke bryr seg om hva nicket deres er? Det er tross alt ikke noe essensielt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

tror jeg har mistet en haug med "venner" på fb etterhvert som jeg har skrevet "småfrekke" ting (som egentlig ikke er frekt, men bare sannhet)

Lenke til kommentar

Legg merke til at om du hadde hett Pokey93 så hadde du mistet mye kredibilitet (ikke at du har så mye i første omgang).

Det var utrolig modent og saklig sagt, kredibiliteten din er nå mye høyere.

 

Og det har vært mange tilfeller hvor -93 har ment Y mening uten å ha grunnlag eller erfaring for å kunne hevde det. Dette gjentar seg.

Det har og vært mange tilfeller hvor -93 har ment Y med et godt grunnlag og erfaring for å kunne hevde det. Dette gjentar seg.

Endret av handerrre
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja da er det jo veldig fint at han, i motsetning til deg, vet hvordan diskusjoner foregår. En diskusjon er ikke en monolog. Dersom det er et veldig dypt tema han tar opp vil mest sannsynligvis responsen tilsvare det.

Om en 13-åring, eller 17-åring skal preike om hvordan verdensøkonomien fungerer, eller hvorfor Gud er god, så mener jeg ganske enkelt at den gjennomsnittlige person innenfor aldersgruppen personen representerer (via tall i nick) ikke innehar mulighet til å kunne prate om det.

 

Legg merke til at om du hadde hett Pokey93 så hadde du mistet mye kredibilitet (ikke at du har så mye i første omgang).

 

Og det har vært mange tilfeller hvor -93 har ment Y mening uten å ha grunnlag eller erfaring for å kunne hevde det. Dette gjentar seg.

Av ren nysgjerrighet: Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Hvilken rolle skal det liksom spille i en diskusjon da? Du burde kanskje begynne med å LESE innlegget da.

Jeg leser faktisk innlegget. Og erfaringen JEG har bygger seg oppmot at personen ikke innhar erfaringen som personen uttaler seg om.

 

Som sagt, det er med det å påpeke at "JEG ER SÅ GAMMEL" enn å faktisk være så gammel.

Det å vise at "jeg er 17 år" og begynne å diskutere temaer alle filosofer i vår alder har problemer med.

 

Legg merke til, jeg sier ikke at ALLE i den aldersgruppen er sånn, men at min erfaring med den erfaringen ikke stemmer overens med erfaringen jeg har ovenfor den aldersgruppen som de påpeker seg å være og vise via sitt nick.

 

Det samme gjelder forøvrig de som har NOR, Nor eller Thor/Tor uten å hete det i nicket sitt i onlinespill. Samme prinsipp gjelder.

 

Og jeg er 22 år gammel. Poenget går IGJEN ikke på å påpeke og utpeke forskjeller "de yngre" har feil, men mer irritajson over nicket personen har hvor alder påpekes.

Lenke til kommentar

Ja da er det jo veldig fint at han, i motsetning til deg, vet hvordan diskusjoner foregår. En diskusjon er ikke en monolog. Dersom det er et veldig dypt tema han tar opp vil mest sannsynligvis responsen tilsvare det.

balbalbablalbalba

 

Legg merke til at om du hadde hett Pokey93 så hadde du mistet mye kredibilitet (ikke at du har så mye i første omgang).

 

blablabala

Jeg har hørt rykter om at Pokey faktisk er 94!

Lenke til kommentar

Du er 22 år. Du er yngre enn meg. Derfor har du bare feil meninger, og ikke noe godt grunnlag for å mene noe som helst. Siden du er yngre enn meg er du heller ikke moden nok til at dine meninger skal bli hørt.

 

 

 

Seriøst, Chokke, det er meget spesielt å mene noe sånt. Og tydligvis er du den eneste her som mener det. Bare fordi du er eldre enn et menneske betyr ikke det at du har bedre grunnlag enn det for å mene noe. Det kan godt være at du vet mer enn meg om en eller annen viktig men kjedelig sak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du er 22 år. Du er yngre enn meg. Derfor har du bare feil meninger, og ikke noe godt grunnlag for å mene noe som helst. Siden du er yngre enn meg er du heller ikke moden nok til at dine meninger skal bli hørt.

 

 

 

Seriøst, Chokke, det er meget spesielt å mene noe sånt. Og tydligvis er du den eneste her som mener det. Bare fordi du er eldre enn et menneske betyr ikke det at du har bedre grunnlag enn det for å mene noe. Det kan godt være at du vet mer enn meg om en eller annen viktig men kjedelig sak.

Jeg tror nok ikke det er unormalt å føle det sånn. Selv jeg på 18 år vil med en gang ta personen mindre seriøst om jeg finner ut at han er 14-15. Det blir det samme når en person er eldre enn meg. Jo eldre man er, jo mer erfaring har man. Dette er tatt i betraktning av både erfaring, der påstanden min oftere blir bekreftet enn avkreftet, og det at du automatisk tenker at denne personen faktisk har levd lenger og opplevd mer.

 

Dette er såklart veldig generelt sett, men jeg ser oftere umodne 15-åringer, enn modne 15-åringer. Sett fra mitt eget modningsnivå(?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...