Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Måker som driter på bilen bokstavelig talt HVER ENESTE gang jeg vasker den.

Vasket bilen på lørdag, og på søndag morgen hadde allerede tre måker gått til verks på den. Eller... det kan jo ha vært én måke med diaré.

 

For øvrig irriterer jeg meg stort over den jævla GPS-en. Det virker som at hver gang jeg er innenfor bomringen og skal til et annet sted som også er innenfor bromingen, da skal den satans GPS-en på død og liv ha meg til å kjøre så vidt utenfor ringen for så å kjøre inn i den igjen. Finnes det et samarbeid mellom Garmin og Fjellinjen?! Jeg angrer bittert på at jeg ikke kjøpte Tom-Tom. Der kan du få spørsmål hver gang det kalkuleres en rute med bompassering, om du vil unngå denne. I mange tilfeller er det praktisk umulig å unngå, så da svarer man nei, men i andre tilfeller svarer man ja. Med Garmin kan man i innstillingene slå på unngåelse av bompasseringer, men det er jo lite praktisk når det som regel er uunngåelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvem er det egentlig som sitter der og flagger videoer sånn at jeg må logge inn?

Egne ansatte som overvåker videoene? Eller bekymrede, amerikanske småbarnsmødre?

Du kan (kunne, ihvertfall) rapportere videoer, men jeg vet ikke hvor mange rapporter som trengs før en video blir merket.

Lenke til kommentar

Uleselig håndskrift irriterer meg noe helt sykt! Det er greit nok å skrive litt stygt så lenge det er leselig, men noen personer smelter bare sammen bokstaver som passer dem best virker det som. Sitter her og prøver å tyde noe min Mor har skrevet og det er nesten helt umulig å forstå noen ord. Det går ok med vanlige ord fordi jeg klarer å tyde kanskje halve ordet også kan jeg gjette med til resten, men fremmedord og navn på ting og lignende har jeg ikke sjangs til. Kan faen meg ikke fatte at noen skal klare å forstå dette, jeg setter opp hver bokstav i ordene, men det gir jo ikke mening!

 

Blir så jææævlig frustrert, merker det gnager i beina mine, må nesten legge med bilde for å vise hvor jævlig frustrerende det er. Samtidig får jeg litt dårlig samvittighet siden jeg faktisk får litt hjelp, men jessssuuusss

 

Please si at det ikke bare er jeg som sliter litt med å tyde dette..

post-132384-0-56146900-1304967432_thumb.jpg

post-132384-0-79795400-1304967443_thumb.jpg

post-132384-0-66265500-1304967457_thumb.jpg

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

På det øverste bildet tror jeg det siste ordet er "teamet". På bilde nummer to står det "ungdsk (ungdomsskole) vgs, barnevern[noe rart]" og det nederste "politiets straffeschksregiskr (strafferegister?)".

 

Men ja, du har helt rett. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

På det øverste bildet tror jeg det siste ordet er "teamet". På bilde nummer to står det "ungdsk (ungdomsskole) vgs, barnevern[noe rart]" og det nederste "politiets straffeschksregiskr (strafferegister?)".

 

Men ja, du har helt rett. :p

 

Takk :whistle:

 

Er et par i teksten som jeg tror er litt verre. Forkortelsene er jo greie nok, men det verste er at ord er skrevet helt feil som for eksempel ” straffeschksregiskr ” som du pekte ut.

Lenke til kommentar

Siste del av chemistry exam imorra, to kapitler og det er så sable mye drit å huske på Human Biochemistry. Til gjengjeld er Environmental Chemistry lett.

 

Irriterer meg også på fjotten som har hatt ansvar for å lære meg kjemi de siste to årene, udugelige tulling. De siste ukene før eksamen var han borte fra skolen fordi kona var syk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Paradise Hotel...årh, for en pinlig serie. Merker jeg blir flau over å vite at jeg deler landejord med noen av disse brunkrem-idiotene. Det som irriterer mest er kanskje at folk fra 11-14 år ser sååååå opp til disse suuuuuperkule menneskene som står uten utdannelse og jobb. Fy faen! :wallbash:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...