Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg sier hva jeg mener. Deal with it.

 

Synes ærlig talt ikke:

 

MOVING ON PEOPLE. Herregud.

 

ligner på en mening, det ser mer ut som klaging. Forresten, ikke gidd å kom med "du motsier alltid meg"... Nei, jeg har ikke noe personlig hat for deg, eller en trang til å motsi deg spesifikt. Det kalles å være uenig.

 

Ellers er jeg enig med deg i at den forrige store diskusjonen var på trynet teit. Chokke sa noe så simpelt som at han irriterer seg over alder i navn, fordi han ofte har dårlig erfaring med dem (jeg har samme erfaring).

 

 

En ting til som irriterer, det virker som noen emner er tabu i denne tråden...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FAENS FORPULTE MØKKASYKLISTER!!! JÆVLA KLOVNER SOM TROR DE KAN LEGGE OM HELE DEN FORPULTE TRAFIKKEN I EN SATANS BY!!!!

 

Hva slags rett har de til det egentlig? Helvette, dere skulle faen meg visst for en satans omvei jeg måtte kjøre for å komme hjem!!! Helvettes klovner, skulle vært skutt og dratt gjennom ørkenen! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Synes ærlig talt ikke:

 

MOVING ON PEOPLE. Herregud.

 

ligner på en mening, det ser mer ut som klaging. Forresten, ikke gidd å kom med "du motsier alltid meg"... Nei, jeg har ikke noe personlig hat for deg, eller en trang til å motsi deg spesifikt. Det kalles å være uenig.

 

Ellers er jeg enig med deg i at den forrige store diskusjonen var på trynet teit. Chokke sa noe så simpelt som at han irriterer seg over alder i navn, fordi han ofte har dårlig erfaring med dem (jeg har samme erfaring).

 

 

En ting til som irriterer, det virker som noen emner er tabu i denne tråden...

 

Du motsier meg alltid. :nei:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

En ting til som irriterer, det virker som noen emner er tabu i denne tråden...

Som hva da? :)

 

Alt er tabu, fordi man ikke kan skrive noe uten at NAVN SENSURERT klager på det.

 

navn sensurert: de der to folkene som alltid begynner å dra fram moral og tull når andre klager.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Jo mindre opplastingshastighet = jo mindre nedlastingshastighet.

Jeg har maks opplasting på 500kB/s. Det funker bra for meg.

HÆ!?

 

Dette er tull og tøys. Jo høyere opplastningshastighet du har, jo mindre nedlastningshastighet får du. Bruker du maksimal opplastningshastighet, ender du opp med særdeles lite nedlastningshastighet. Dette er hele greia med DSL. En internettlinje er enten XX kb/s nedlastning eller XX kb/s opplastning. Ikke begge deler samtidig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jo mindre opplastingshastighet = jo mindre nedlastingshastighet.

Jeg har maks opplasting på 500kB/s. Det funker bra for meg.

HÆ!?

 

Dette er tull og tøys. Jo høyere opplastningshastighet du har, jo mindre nedlastningshastighet får du. Bruker du maksimal opplastningshastighet, ender du opp med særdeles lite nedlastningshastighet. Dette er hele greia med DSL. En internettlinje er enten XX kb/s nedlastning eller XX kb/s opplastning. Ikke begge deler samtidig.

 

Delvis sant. Mange tror de får høyere nedlastningshastighet om de f.eks. ikke vil laste opp i det hele tatt, eller sette dette veldig lavt. Da får de ikke utnyttet hele poenget med programmet og får heller ikke maks nedlastningshastighet (sorry jeg vet jeg er dårlig å forklare). Det enkeleste er å kjøre testen i uTorrent, da settes opp/nedlastingshastighet automatisk etter internetthastigheten din.

 

F.eks.:

"Number of upload slots per torrent: 3 (for 256k connection)This depends on how much you want to upload to other users. Do not set too low or it may affect download speeds."

 

Det som er hemmeligheten med uTorrent er å sette den opp rett for å få mest utnyttelse. Mange tror de er smarte når de deler lite, men fakta er det innvirker på nedlastingshastigheten, husk at dette foregår p2p og da kan du ikke bare tenke på ISP'en din og dens hastighet. Du laster jo ikke ned direkte, men gjennom et program som er satt opp "slik og slik" osv. osv.

 

Gå til hjemmesiden til uTorrent for mer info om dette.

Ellers er jo denne en grei start/veileder for de som er i tvil.

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...