Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mamma fikk en tlf beskjed fra legen min tidligere idag. Resultatet fra MR'en hadde kommet. Den viste markerte lymfeknuter i magen, han sa noe imunologisk var på gang i magen min. Søkt litt rundt på nettet og det meste som kommer opp er Cancer, cancer og cancer. Yeeez! Mamma skal ringe legen med en gang det åpner i morgen. Er drit redd nå og det irriterer meg grenseløst :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke ond. Jeg er en puuusekatt. Bare se nøye på avataren min. :ohmy:

 

Irriterende at ingen sa det var Melodi Grand Prix i kveld... Gikk glipp av Stella.

Er ikke superinteressert, men jeg pleier å få med meg favorittene, det norske bidraget, og avstemningen.

Nå er det bare østeuropeisk støy.

 

-Og en sukkersøt finne som synger om å redde verden.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er en utrolig irriterende følelse når jeg føler at jeg må si eller skrive noe men ikke aner HVA det er jeg må si eller skrive eller hvem jeg må si eller skrive det til :ermm:

Wut?

 

Hender jeg også får sånn, men da er det som regel til én konkret person... fordi personen har sagt noe jeg ikke aner hvordan jeg skal forholde meg til.

Lenke til kommentar

Dobbelpost. Men jeg gir faen. Nå er jeg virkelig irritert, og sur.

 

Dagen idag starta bra. Har vært småsyk og svært sliten etter helgen i stavanger, men da jeg våknet idag tidlig følte jeg meg bedre. Jeg skulle egentlig slutte på skolen 11.35

 

Denne gode følelsen forsvant ganske fort. Jeg har hatt en del fravær tidligere, men har skjerpet meg betraklig. Har i fler perioder være inne til møter med ledelsen på skolen angående fraværet mitt.

 

Anyways. Jeg har nå ikke vært borte siden starten av mars, men forsov meg igår, og gikk glipp av 2 skoletimer. Jeg mistet også 3 skoletimer på fredag fordi jeg skulle til stavanger.

 

Så... jeg har altså hatt 5 timer fravær fordelt på 2,5 mnd. For 1 time siden kommer kontaktlæreren min inn i klasserommet og forteller at jeg skal ha et møte med ledelsen på skolen igjen... angående fraværet. Fordi de ser at jeg har "mye" fravær igjen.

 

Altså.. HVA FAEN? 5 timer på 2 mnd... siden NÅR ble det mye? Fuck det.

 

Så nå kommer jeg 2 timer senere hjem, riskierer å bli utvist fra skolen i 1-3 dager... som igjen resulterer i mer fravær (idiotisk ordning de har her).

 

Fuck dette. Helvete.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Folk som hermer etter dialekter uten å få det til, er ganske irriterende

Noen spesielle du siktet til?

 

Neinei, men bare sånn generelt, folk som synes det er gøy å herme etter kristiansandsdialekt, spesielt slæske oslofolk :p

Lenke til kommentar

Gutt (13) holdt fanget i hundebur, drept og begravd i sement

 

Gutten skal ha blitt låst inn i det lille buret naken, kun iført en bleie.

 

Ifølge politiet døde han i april 2009, etter å ha blitt holdt fanget i hundeburet i minst ett år. Liket ble først funnet i forrige uke i en grunn sementgrav i nærheten av familiens campingvogn.

 

Til resten av søskenflokken skal moren ha sagt at Christian var en hund, og at han måtte låses inne. Guttens storesøster (17) har forklart at hun hadde ansvar for å mate lillebroren, følge ham til toalettet og straffe ham dersom han nektet å gjøre som hun sa.

 

Politiet forventer at saken mot de to foreldrene vil ta flere måneder.

Tragisk.

Finn et bur til hver av foreldra og bur de inne til de dør.

Case closed.

 

Folk som behandler andre på den måten fortjener ikke noe sympati og i mine øyne ikke har noen rettigheter eller noe de skulle ha sagt på måten de burde blitt behandlet på.

Siden tingene de har gjort er såpass grove.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Før var jeg i mot dødsstraff, men etter og lese om slike tilfeller er jeg for. Lås dem inne i et bur og hiv nøklene og la dem sulte i hjel, legg dem deretter i betong og la dem ikke få så mye som en grav en gang. Sykinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...