Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en butikk i Lillehammer har blitt utsatt for saboterende rykter.

Denne formen for sabotasje er opus operandi til en viss butikkeier når han/hun møter konkurranse. Denne gangen er det ikke snakk om konkurranse, men han/hun har tidligere uttalt seg at han/hun vil ha lokalet.

Lenke til kommentar

Folk med talefeil. Jeg synes det er helt forferdelig å høre på slike folk prate.

Folk som ikke bruker push to talk og ikke har bra nok mic eller klarer å disiplinere ungen sine til å slutte å skrike i bakgrunn.
Kicket nettopp ut 2 stk nye folk fra guildet mitt i wow som ikke klarte å få ungene sine i bakgrunn til å holde kjeft.

Lenke til kommentar


Ja folk virker helt tanketomme med unger i dag. Som når jeg var hos legen her en dag: Da satt en kvinne med en unge litt bortenfor.
Ungen ( ca 6-8 år) hadde gummistøvler på seg, og drev og kløv og tråkket oppi setet med støvlene hele tiden, uten at moren reagerte one bit. Hallo, et sete på legens venterom der andre skal sette seg? Rett og slett provoserende å se på. Til og med noen av heslesøstrene som gikk forbi så det, uten å reagere. Er sånne folk bevisstløse eller dumme? jeg bare lurer. Hadde en voksen tråkket i setene med gummistøvler som man gikk ute med, ville det blitt sett på som horribelt. Hva er det som gjør at man syns sånt er ok fordi om det er unger??

Lenke til kommentar
Delvis skrev (2 timer siden):


Ja folk virker helt tanketomme med unger i dag. Som når jeg var hos legen her en dag: Da satt en kvinne med en unge litt bortenfor.
Ungen ( ca 6-8 år) hadde gummistøvler på seg, og drev og kløv og tråkket oppi setet med støvlene hele tiden, uten at moren reagerte one bit. Hallo, et sete på legens venterom der andre skal sette seg? Rett og slett provoserende å se på. Til og med noen av heslesøstrene som gikk forbi så det, uten å reagere. Er sånne folk bevisstløse eller dumme? jeg bare lurer. Hadde en voksen tråkket i setene med gummistøvler som man gikk ute med, ville det blitt sett på som horribelt. Hva er det som gjør at man syns sånt er ok fordi om det er unger??

Sa du noe som helst til denne drittungen, eller moren deres, da? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...