Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7 minutes ago, VegardBS said:

Jeg sletter svar til tråder fordi jeg ikke orker alle kverulantene og "DU TAR FEIL OM EGNE ERFARINGER" folkene her inne. 

Greit at noen meninger er feil om de er målbare vitenskaplig, som f.eks om du mener at jorda er flat, så bør du tåle å høre at du faktisk tar feil. Men om du mener en film er dårlig, eller at en straffesituasjon i en fotballkamp aldri var straffe, så er det veldig spesielt når folk sier at du tar feil og er en idiot.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes mange rare folk, noen mer rare enn andre. Når noen krangler om ens (mine) egne opplevelser/erfaringer/oppfatninger som gjelder kun for personen selv (meg), da skjønner jeg ikke hvordan de tenker og det er veldig irriterende. Ritkignok i et annet forum som er kjent for sine logikk-manglende-brukere.

Lenke til kommentar

Ønsker å kjøpe noe på finn (har hatt en gjenstand på autosøk). Sender melding og sier jeg vil kjøpe (har ikke prutet) og ønsker gjerne å møte for å gjennomføre handelen (står i annonsen at man kan møtes for å kjøpe eller sendes på kjøpers regning).

Melding blir sett av selger (kan se det i meldinger på finn, dessverre er ikke telefonnummer lagt ved annonsen). Ikke noe svar....

8 timer senere... ikke noe svar... annonsen ligger fortsatt ute.... 

Hva er vitsen med å legge ut noe for salg når man ikke svarer når en kjøper står klar for å hente?

Endret av CaZpeR
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Delvis skrev (13 timer siden):

Ja eller at det lires av noe patetisk klissmusikk, sånn at jeg må holde mobilen så langt fra øret, at jeg knapt hører når noen endelig svarer.
 

Haha, eller meg, som blir sittende så lenge å vente at jeg glemmer hva jeg skulle si når jeg endelig får prate med de i telefonen. ? 

Lenke til kommentar
Sandy Koufax skrev (19 timer siden):

Irriterer meg at jeg har fått magesmerter igjen. Tror jeg jobber for mye og kroppen min reagerer. Er ingen ung mann lenger og min akademiske karriere er stort sett over. Vet ikke hvorfor jeg jobber så mye. Bortsett fra Partikkelfysikk ettersom hvis jeg ikke gjør, så blir det katastrofale følger.

Magesår sikkert, sure oppstøt? Prøv Ezomeprasol..

Jeg har aldri slitt med det, men kona har. Når jeg bruker antiinflammerende så tar jeg det også.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Begynner å tro større instanser har en regel om å være tregest mulig. Blitt nå nesten en uke og fortsatt ikke fått svar på 2 enkle spørsmål som krever en setning hver.

Hadde også lyst på pizza og samlet mot til å ringe, men der var de "for opptatt" til å ta telefonen. Etter to forsøk så gikk jeg tom for både tålmodighet og telefon-kapasitet. Får klare meg uten kveldsmat ikveld da.

Lenke til kommentar
Kjøleskap skrev (49 minutter siden):

Alle disse fjolsene som tror de er så overlegne fordi de dropper adventskalender, julegaver, kjøtt i julematen eller andre tradisjoner. Feir jul akkurat slik dere vil, men ikke tro at det gjør dere til bedre mennesker.

Er det ikke akkurat det de gjør da, gjør det de vil?

Så egentlig syns jeg du snur det på hodet. Folk tror de er mer positive og "bedre  mennesker" når de dilter etter teite tradisjoner fordi "alle andre gjør det".
Er drittlei alt som heter jul jeg, og gjør så lite utav det som mulig. Hadde det vært opp til meg, var det plenty nok med jul hvert 10 år. Så får du bare kalle meg så overlegen du vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...