Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Kontanter er helt ok.

Jeg er veldig glad i visa gavekort, siden norske kroner er vanskelig siden jeg bor i Sverige.. fikk det samt annet til bursdagen.

Kan bruke det på alt mulig.

Så kompliserte ting jeg ønsker kan jeg ikke kreve at noen finner i butikk eller nett. Sjeldne musikkalbum og hifi merker osv.

Jeg ønsket meg sokker og Hadeland hvitvinsglass til jul og det vet jeg de finner enkelt.

Men vi får se hva nissen kommer med.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
frohmage skrev (3 timer siden):

 

 

Sjukt irriterende når man googler et problem man har og finner noen med samme problem, bare for å se at de "fant ut av det sjøl", eller ikke gidder å skrive hvilket av svarene som funka. Respektløst mot de som har kommet med løsningsforslag er det også.

Helt enig. Det gjør jeg heldigvis aldri. Uansett om jeg fant ut av det selv eller ikke, så sier jeg alltid tusen takk til de som svarte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
BadCat skrev (14 minutter siden):

Folk som lyver i stedet for å tape noe integritet. To-tre dager senere når sannheten kommer ut har de tapt all integritet. Disse folkene har ikke bare tapt fasade. Man kan ikke lenger ha de i livet sitt siden de lyver deg opp i ansiktet i stedet for å komme rent med det samme.

Helt enig! Det å kunne å tørre å innse feil og våge å stå for handlingene sine, det synes jeg det står respekt av. De andre kan bare ryke og reise der sola aldri skinner.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (38 minutter siden):

Tøys! Kjøpte gavekort der for 3 dager siden og null ekstra gebyr. Kjøper alltid gavekort der til bror(og vica versa) og aldri oppstått noe slikt.  Tror du har blitt lurt.

Muligens det bare gjelder nettbestillinger, da det var der jeg hentet infoen, men på de andre butikkene så er det samme pris på nett og i butikk
Som skrevet, så har jeg aldri kjøpt gavekort

Endret av Dubious
Lenke til kommentar
Dubious skrev (23 minutter siden):

Muligens det bare gjelder nettbestillinger, da det var der jeg hentet infoen, men på de andre butikkene så er det samme pris på nett og i butikk
Som skrevet, så har jeg aldri kjøpt gavekort

Sjekket nettopp på nett. Sprøyt der å. Litt irriterende å disse gavekort og komme med feilaktige argumenter. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...