Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
djgudleif skrev (6 minutter siden):

Folk som syter over ensomhet i jula. Oi, du går glipp av middag og noe samvær. Du har da vel noe samvær ellers i året. Middag kan du lage selv.

Det er ikke noe spesielt med julen. Julemagien drukner i kjøpepress

Det er vel ikke det at det er selve julen, men det er den tiden av året ensomheten blir spesielt påfallende for de som faktisk ikke har noe spesielt samvær også ellers i året. Julen er det du gjør den til, om du synes det bare handler om en ribbemiddag og kjøpepress og ikke noe mer, så er det din egen feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Skogslik skrev (5 timer siden):

Presangstyret.

Aner ikke hva jeg skal kjøpe til mamma.
Og i morgen er dagen....

 

 

Blir det Bensin-stasjon gave?

Når Jeg ikke vet kjøper jeg en god vin. Typ Amarone eller Barolo.

Kong Haakon konfekt er stas og aldri feil, og mange kvinnfolk liker blomster. Feks orkide eller roser..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (2 timer siden):

Gavekort er bare tull
Mange tar faktisk betalt for gavekortene, så da bruker en 120 kroner for å gi 100 kroner, som en kun kan bruke på den butikken, så med mindre du skal gi til hjemløse alkoholikere...

De gavekortene jeg bruker innkludert visa er samme sum inn og ut.

Jeg ønsker meg ofte visa gave fordi jeg ønsker meg dyre ting hifi osv.

Da legger jeg til, istedenfor å ønske meg rådyre gaver. Jeg liker å gi det samme som jeg får.

Er helt ok med gavekort feks bensin, visa eller nettbutikk.

Jeg har aldri hørt at butikk tar 20 kr for gavekort. Hvilke butikker er det?

100kr? Da er det vel bedre med blomster?

450-600 pr person i familien våres..

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

 

Lami skrev (19 timer siden):

Lett for skjer meg. Men da som

oftest at jeg glemmer å følge opp

 

GiaMahan skrev (10 timer siden):

Knis. Føler meg truffet, der ja ? prøver å forklare folk hva som ble løsningen når jeg husker det, men kan glemme ut mine egne innlegg.. 

Det hender vel at jeg synder på dette sjøl, men det er likevel en uting ? Sjukt irriterende når man googler et problem man har og finner noen med samme problem, bare for å se at de "fant ut av det sjøl", eller ikke gidder å skrive hvilket av svarene som funka. Respektløst mot de som har kommet med løsningsforslag er det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

100kr var et eksempel 

Aldri kjøpt gavekort, men jeg vet at det er flere som tar betalt for det
Har også vært diskusjoner/tema om det samme på forumet 

Joda 100kr var et eksempel..

Virket nesten som en erfaring. 20kr gebyr har jeg aldri vært borti.

Jeg gir ikke gavekort selv. Men om man ikke har kjøpt gave 23.Des og må gi noe og ikke bor i Oslo så er det begrenset hva man kan kjøpe..

Og 500kr bensinkort er vel feks bedre enn ingenting.

Jeg foreslo jo blomster og konfekt også...

Lenke til kommentar
frohmage skrev (1 time siden):

 

 

Det hender vel at jeg synder på dette sjøl, men det er likevel en uting ? Sjukt irriterende når man googler et problem man har og finner noen med samme problem, bare for å se at de "fant ut av det sjøl", eller ikke gidder å skrive hvilket av svarene som funka. Respektløst mot de som har kommet med løsningsforslag er det også.

Helt enig og da blir jo man nødt til å lage en ny tråd om samme emne.. men må også si at noen ganger når jeg prøver flere løsninger samtidig, da er det ikke så lett å vite hvilken løsning som fungerte.  Men da bruker jeg å skrive altså, altså alle løsningene jeg prøvde selv om jeg ikke vet (enda) hva fasiten var

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...