Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare ELSKER at folk skal stå å ruse motoren på bilen eller motorsykkelen for å høre på klangen i mellom bygningene klokka 3 om natta. Gratulerer, du er den mest irriterende personen etter naboen over.

I sommer var det en med porsche som stod utenfor vinduet mitt og ruset motoren, jeg gikk ut og kjefta på han da dattera min på 2 år lå innenfor og sov. Han slutta med det. Et par timer etterpå kom han ut full igjen og ville krangle med meg, hørte han kjeftet og truet, men dama hans klarte å stanse han før han kom så langt :D

Lenke til kommentar

Spotify Spiller av MP3 låter i 320 kvit/s ved maks kvalitet. Da er det fint lite vits å betale 100k for et anlegg. :)

Forskjell på å klippe neglene og å skjære av seg armen. Det er ikke enten airpods eller 100k i stereo. Opp til en viss sum så er det mye å hente selv på Spotify (kommer selvfølgelig an på sangen/masteren også) ved å oppgradere lyden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tok bussen til jobben i dag. Ovenfor meg satt det en jente på 8-11 år som snakket med sin mor i mobiltelefonen.

 

Bussen var ganske full, denne lille jenta syntes det var veldig viktig og prate KJEMPEHØYT med en lys skjærende stemme, slik at mor hørte henne ekstra godt, og det er jo ikke akkurat så mye interessant som kommer ut av en slik person. Og det var kø, Gud så lang den køen ble når man måtte høre på det jævlige gnålet fra den ungen. Alle som ikke spilte musikk på 100% volum irriterte seg grønn over den ungen..Det hjalp jo ikke at dette skjedde 07:15-07:30 tiden Mandag morgen, Ikke akkurat da du er i best humør eller har ork til og håndtere sånne ting

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Jeg bare ELSKER at folk skal stå å ruse motoren på bilen eller motorsykkelen for å høre på klangen i mellom bygningene klokka 3 om natta. Gratulerer, du er den mest irriterende personen etter naboen over. 

Var på ferie på en ganske øde plass i sommer, i den perioden det var så steikvarmt. Jeg lå med vinduet på vidt gap midt på natta og hørte på en lokal moped-entusiast som kjørte frem og tilbake på veien litt nedenfor hyttefeltet. Det var så stille at det fantes ingen annen lyd som kunne overdøve / maskere det, det var bare den lille fisepotta hans som gikk frem og tilbake....frem og tilbake...han kjørte sikkert en time, rundt klokka 2-3 ish. Jeg kunne blitt mannevond av mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...