Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Datapakker er noe som irriterer meg. Ekstremt griske mobiloperatører. Omtrent som at du kjøper en tankbil med 10000L vann til 1000 kr og deretter selger vannet videre til 100 kr per desiliter...

 

Dårlig sammenligning synes jeg. Det du beskriver her er jo standard engros praksis, kjøpe inn stort lass til en forholdsvis billig penge og selge videre med påslag. Det er nødvendig når man driver butikk. Mobiloperatører leverer en tjeneste, og det er egentlig opp til de hvordan de velger å ta seg betalt for sin tjeneste. Er forhåpentligvis ikke lenge før det blir som med internett på fastlinje, at man ikke betaler for kvantum data, men heller farten på den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forhåpentligvis ikke lenge før det blir som med internett på fastlinje, at man ikke betaler for kvantum data, men heller farten på den.

 

Det håper jeg også. Så har du disse Chili og lignende som prøver seg med "ubegrenset" som ikke er ubegrenset også videre. Mye tull der. Slik som det er i dag synes jeg det er altfor dyrt, er ikke verdt prisen. 

Lenke til kommentar

Bitcoin-nettverket bruker like mye CO2 som Las Vegas på et år. Jeg synes det er forkastelig, og helt 100% ignorert av kulten.

Samme datakraft som finner ut hvordan man skal kurere kreft, den norske animasjons filmen er også laget på datakraft fra lignende nettverk. Har du en stor utregning i forskningen din som din data vil bruke 10 trillioner år på? Ja last den opp og la 1 million datamaskiner gjøre utregningen kjapt.

 

Disse nettverkene har mye potensiale. En del er blir bortkastet og, på feks krypto som aldri kommer til og gjøre noe. Men det ser vi jo hver dag med en bil som det kan være plass til 5 i bare ha 1 person i seg.

 

Er nok mange las vegas som blir kastet bort der. Så har vi feks fartsdumper, må du bremse alt moment for og så bruke energi på bilen igjen. Om du legger sammen alle verdens fartsdumper. Lurer på og mange las vegas det er :o

 

Mye rart og tenke på xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gikk inn på Spotify og ser noen bruker spotifyen min. Kom opp det sto enhet PS4-***.

 

Hva faen liksom.

 

Også bruker jeg «log out everyone» funksjonen til Spotify, men så står det: «Note: This doesn’t include partner devices, such as Sonos and PlayStation.»

 

Ikke PlayStation ... wow for et unntak.

Lenke til kommentar

Gikk inn på Spotify og ser noen bruker spotifyen min. Kom opp det sto enhet PS4-***.

 

Hva faen liksom.

 

Også bruker jeg «log out everyone» funksjonen til Spotify, men så står det: «Note: This doesn’t include partner devices, such as Sonos and PlayStation.»

 

Ikke PlayStation ... wow for et unntak.

 

Hvor kan du se at noen bruker din spotify? Jeg kan bare se hvilke enheter jeg kan spille musikk på

Lenke til kommentar

Teamet til Greta er hyklere og mishandlere. Hun blir tvunget til alt dette, og mens hun og foreldrene tar PR-tur over atlanteren i båt tar resten av teamet på 20-30 personer fly.

Holdninger og konspirasjoner fra voksne mennesker som i sitert post er det jeg irriterer meg mest over om dagen.

 

(Legitim og faktabasert kritikk er selvsagt ok)

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så veldig fram til et segment på twitch con livestreamen, også er det helt elendige "programledere". Aaah hva forventa jeg av et program fra et selskap som har byttet markedssegment fra unge voksne til barn... De sier feil navn på spill til og med, rart de sier riktig streamer...

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Folk dytter på meg disse eteriske olje dritet for å lindre smerter og symptomer for sykdommen min, men absolutt INGEN kommer med noen grunner for hvorfor det funker. Det "bare funker". Fuck off, jeg drar ikke å kjøper noe oljete, sølete klin for å smøre på magen. Disse folkene sier også "kjøp de og de tablettene så føler du deg bedre!!1!" uten å si hvorfor eller komme med bevis. ARGH.

The huns have found you!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg er 25 år, da kan jeg mye lettere ta en vasektomi. Skal aldri ha barn :)

 

 

Ja, og de prøver seg så hardt på å lure og svindle andre syke folk. Blir så ekstremt triggered av folk som utnytter desperate folk som vil bli friske.

Det trodde jeg også da jeg var 25, men å få barn er blant det beste som har skjedd meg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Gleder meg til jeg er 25 år, da kan jeg mye lettere ta en vasektomi. Skal aldri ha barn  :)

 

 

Ja, og de prøver seg så hardt på å lure og svindle andre syke folk. Blir så ekstremt triggered av folk som utnytter desperate folk som vil bli friske.

Sjekk ut r/antiMLM. Mye som er direkte uforsvarlig og disse folkene burde bli stilt til retten for å prøve å utnytte noen i en sårbar tilstand. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...