Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk ut r/antiMLM. Mye som er direkte uforsvarlig og disse folkene burde bli stilt til retten for å prøve å utnytte noen i en sårbar tilstand. 

Ja, ikke sant. Jeg er så glad moderatorene i gruppa faktisk slår ned på sånn. Mange som selger bøker også om hvordan de ble friske fra en kronisk sykdom når de egentlig bare er i remisjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det sier dere alle, men det tror jeg ikke på. Ser sjeldent noen som er glade og fornøyde med sine valg om å få barn, alle ser døde ut.

Du tviler på at det finnes folk som er glade i ungene sine? Hvis det er utgangspunktet er det ikke rart du ikke vil ha. Hver sin smak, men det blir som at vi som ønsker barn sier at vi ikke tror på at du ikke ønsker deg barn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det sier dere alle, men det tror jeg ikke på. Ser sjeldent noen som er glade og fornøyde med sine valg om å få barn, alle ser døde ut.

Forstår ikke helt hvorfor jeg skulle lyve om det på et anonymt forum.

 

Klart, det er slitsomt til tider og man er trøtt, men fordelene har vist seg å veie opp for ulempene :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Du tviler på at det finnes folk som er glade i ungene sine? Hvis det er utgangspunktet er det ikke rart du ikke vil ha. Hver sin smak, men det blir som at vi som ønsker barn sier at vi ikke tror på at du ikke ønsker deg barn.

Nei, ikke i det hele tatt. Det er visst ikke mulig at noen ikke vil ha barn i følge dere som vil. Det var min mening og noen kom med et tåpelig utsagn, så klart svarer jeg dumt tilbake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som maser om at jeg skal game med dem. Svarer jeg at jeg ikke orker, får jeg spørsmål et par timer senere: "Joine nå?"

Nå fikk jeg det samme spørsmålet... Jeg svarte at jeg ser på noe. Fikk spørsmål om når det er ferdig, og om jeg vil bli med etter det. Fikk et kjedelig svar tilbake (som vedkommende skriver når h*n er sur) da jeg skrev at vi får se hva jeg orker. Vi spilte sammen senest tidligere på dagen i dag, da jeg mest spilte for dem sin skyld.

 

Kunne ønske jeg var like gira på gaming nå som før, men klarer ikke å spille i mer enn en time uten å gå lei. Kanskje jeg spiller feil spill.

Lenke til kommentar

Folk som maser om at jeg skal game med dem. Svarer jeg at jeg ikke orker, får jeg spørsmål et par timer senere: "Joine nå?"

Nå fikk jeg det samme spørsmålet... Jeg svarte at jeg ser på noe. Fikk spørsmål om når det er ferdig, og om jeg vil bli med etter det. Fikk et kjedelig svar tilbake (som vedkommende skriver når h*n er sur) da jeg skrev at vi får se hva jeg orker. Vi spilte sammen senest tidligere på dagen i dag, da jeg mest spilte for dem sin skyld.

 

Kunne ønske jeg var like gira på gaming nå som før, men klarer ikke å spille i mer enn en time uten å gå lei. Kanskje jeg spiller feil spill.

Om du svarer som du sier, så holder du jo folk på gress der de venter på deg. Svar heller kontant "nei, i dag har jeg ikke lyst, og gjør heller andre ting." Det burde være et godt nok svar. Har ikke lyst, er et helt ok svar i mange situasjoner. Spesielt gaming.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg kan bli selvstendig næringsdrivende men alt man skal drive med er ulovlig / for jævlig regulert. Er ikke rart man ikke gidder. Det som tar en måned med ren utvikling, tar et ekstra år med å prøve å tilpasse prosjektet til gjeldende lovverk. Så finner man ut at "oi, en paragraf for det også ja."

 

Fyfaen for noe herk. Det er litt meningsløst at man må lese en bok for å finne ut om man kan gjøre noe. Loven burde vært ytterligere tilpasset de som har utviklet eget moralsk kompass. Det er rett og slett innskrenking av mennesket.

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

At vi har tidssoner i dagens internet alder..

 

Kan vi ikke bare gå for en universiell tid, samma om en begynner på jobb kl 0800 eller 2000. Er samme tid på døgnet uansett. Bare verdien på klokka som er forskjellig. 

 

Evig surr med tidssoner når man skal samle folk fra forskjellige kontinenter i en samtale. 

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

At vi har tidssoner i dagens internet alder..

 

Kan vi ikke bare gå for en universiell tid, samma om en begynner på jobb kl 0800 eller 2000. Er samme tid på døgnet uansett. Bare verdien på klokka som er forskjellig.

 

Evig surr med tidssoner når man skal samle folk fra forskjellige kontinenter i en samtale.

I dagens smart telefon og PC alder, er det lett å sette opp klokke for lokal tid og tid for aktuelle steder i verden.

 

På en annen side har man allerede utviklet en universell tid for planeten vår, det skjedde for 20 år siden. Den klokka teller til 1000 gjennom døgnet. At du ikke har hørt om den, er ikke din feil. Det slo bare aldri an... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...