Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppsøkende selgere eller aksjonister på gaten, som ikke tar et hint. Når jeg ser vekk, prøver å fysisk gå vekk ifra dem, avviser dem kontant og sier nei takk, ikke tar av hodetelefonene mine osv, ikke følg etter meg og ikke stopp meg. La meg få gå i fred.

Endret av Røsslyngen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At det som regel står at pizzaen skal steke i 14-17 minutter når de nesten alltid er perfekt stekt etter 8-9 minutter

 

14-17 minutter høres ganske riktig ut hvis pizzaen er fryst. Men kommer også an på størrelse, type ovn, o.s.v. Uansett ikke noe man trenger å irritere seg over.

Lenke til kommentar

Står somalier i innlegget hennes.

 

 

Kl. 10:30 ble Leah ble sparket 2 ganger i hode av en somalisk mann i 35-40 årene. Dette skjedde i parken på St.Hanshaugen. Han hadde en brun genser, mørk olabukse, svarte sko, bar på En ølboks og hadde skjegg med litt grå hår i.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde sett ut som en Somalier. De var kanskje redd for å skrive det. Er ikke lett å vite hva man har lov å si eller ikke si alltid :shrug:

Som det sto i en kommentar under saken på Resett, at nå blir det antagelig hundeieren som blir straffet for rasisme, fordi hun sa at det så ut som en Somalier.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Så hvorfor i HELVETE skal VG skrive ''mørk i huden''?? KYSS MEG I RÆVA ER VI SÅ POLITISK KORREKTE NÅ AT VI BRYR OSS MER OM SLIK BULLSHIT ENN Å FINNE LEAHS MORDER? Faen som de burde SKAMME SEG! NULL integritet! 

Fordi det er beskrivelsen politiet hadde og la ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det er beskrivelsen politiet hadde og la ut.

Da skulle de ha rettet på den når det kom frem fra selve hundeieren som noen skriver over at han var somaler. Men neida, vi må alle være så jævla fuckings redde for å bli kalt rasist. Jævla feige DIRTTFOLK, personen bak artikkelen fortjener faktisk like mye deng som gjerningsmannen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...