Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt fantastisk å legge ut en sånn artikkel i disse tider. Midt oppe i hysteriet om kroppspress, fokuset på at alle kvinner er normale nedentil uansett hvordan det ser ut, "alle er bra nok", osv, så presterer de å vinkle en artikkel mot menns aller største usikkerhet. Helt uten konsekvenser kan jeg også se for meg. Ser de ikke selv for teite de er?!

Endret av Skosåle
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det har vært enkelte saker der kvinner har vist frem strekkmerke osv i aviser/blogger for å vise at det er normalt. Og det er det jo.

....men vis meg en eneste kvinne som drømmer om å få de..... Ikke tror jeg det er så mange som drømmer om å havne på "Valk of fame heller...."

Lenke til kommentar

Menn får også strekkmerker. Er en helt normal del av å vokse opp og mange får dem når de utvikler pupper/hofter/muskler/større kropp generelt siden den modnes og du blir voksen. Det er nok de aller færreste som ikke har strekkmerker (eller så lyver de, som er grunnen til hvorfor man lager artikler hvor man viser frem slike ting, for ting vi tar for gitt er ikke nødvendigvis det for andre).

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kropper endrer seg med alderen. Sånn er det bare.

...men det er nok få som ønsker forfallet som kommer med alder, livstil og livet generelt, og jeg tror vel omtrent like mye på de som påstår slikt, som på de som "har hatt en diskusjon med Gud" ;o)

For å være ærlig så gleder jeg meg litt til å eldes med stil, alltid gjort siden jeg var liten og så disse eldre damene som desperat prøver å holde seg ''ung'' så lenge som mulig, og så ender de som oftest opp med å heller se helt forferdelige ut. Tenk deg også all den energien og ressursene de har lagt inn i å prøve å stoppe klokka. Jeg gleder meg til å eldes med stil og på en grasiøs måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å være ærlig så gleder jeg meg litt til å eldes med stil, alltid gjort siden jeg var liten og så disse eldre damene som desperat prøver å holde seg ''ung'' så lenge som mulig, og så ender de som oftest opp med å heller se helt forferdelige ut. Tenk deg også all den energien og ressursene de har lagt inn i å prøve å stoppe klokka. Jeg gleder meg til å eldes med stil og på en grasiøs måte.

Jeg assossierer begrepet "eldes med stil" med kamp mot forfall. Hver sine strategier dog ;o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...