Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan jo også slå sammen flere av de tipsene. F.eks ta den progressive middagen helt ut. 20 drinker, 20 forretter, 20 middager og 20 desserter. Alle på forskjellige plasser selvfølgelig. 60 måltider og 20 drinker på 80 forskjellige plasser. Vær kreativ! Nyt det!

Lenke til kommentar

At Google legger ned Inbox og jeg blir tvunget over til Gmail igjen. Og sistnevnte sniker inn reklame i promotions-boksen min.... det gjorde ikke inbox....

 

Driiiiit. Reklamen treffer ikke heller.... hadde den bare vært relevant....

Du kan fjerne Promotions-fanen.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

At folk skal bli krenka for alt mulig. Saken er plussa, men det står at det er krenkende fordi to i familien hennes er overvektige.

 

Så pga. det, skal det visst ikke lov til å bruke litt humor i hverdagen. Jeg synes at teksten var ganske morsom. Man kan ikke tulle med noen ting hvis man hele tiden skal tenke på at noen kan bli krenka.post-351497-0-08485000-1538826103_thumb.jpg

Endret av m20k
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er blitt veldig vanlig nå å heller endre hva folk sier og føler enn hva du selv føler ved å forbedre ditt eget liv. Superirriterende. Vi ender opp med å måtte passe på så vi ikke tråkker på folks følelser enn å faktisk fokusere på saken som er problemet; fedmeepidemien. Det skal vi helst være så hysj hysj om som mulig ellers er du en diskriminerende drittsekk som er altfor overfladisk og vil bare bølle med folk som bare leder livet sitt på en alternativ måte. Drit i alle sykdommene og kostnadene det følger med seg som skattebetalerne må dekke og at du selv er grunnen til at du er en feit faen som hater seg selv så mye at du blir fornærmet av tekst på en random dame sin skjorte.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Når man skal åpne nye doruller. Det ene laget henger liksom igjen, så man nå flerre det opp på tvers eller noe. Blir aldri klok på det der.

Ugh. Samme med visse typer kjøkkenruller.

 

Kjøp Lambi, skjer ikke med Lambi.

 

Er to ting i livet man ikke sparer penger på; dasspapir og kondomer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At folk skal bli krenka for alt mulig. Saken er plussa, men det står at det er krenkende fordi to i familien hennes er overvektige.

 

Så pga. det, skal det visst ikke lov til å bruke litt humor i hverdagen. Jeg synes at teksten var ganske morsom. Man kan ikke tulle med noen ting hvis man hele tiden skal tenke på at noen kan bli krenka. Screenshot_20181006-134121_Chrome.jpg

Får meg til å tenke på denne:

 

https://youtu.be/fHMoDt3nSHs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...