Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreldre med nesten nyfødte unger. Hver gang noen spør hvor gammel barnet er, så svarer de for eksempel "nitten uker" isteden for å si X antall måneder.

 

Eller at poden er for eksempel "27 måneder gammel" isteden for å si to år og tre måneder...

Min regel er å si måneder frem til 18 måneder. Uker har jeg ikke tenkt noe særlig på. Sønn er 4 uker nå, går vel over på måneder når etter 12 uker tenker jeg. Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Aldri for gjerrig for godt dopapir....

Kjøper som regel på sekkesalg av lambi på obs.

Billig dopapir er ikke så ille , derimot det derre Katrin papiret (egentlig ikke orntli dopapir imo)

Lenke til kommentar

Har prøvd å ringe begge folka som jeg var på jobbintervju med for å høre hva som skjer men ingen har tatt telefonen og ingen har ringt opp igjen.

 

 

Skulle ha tak i avdelingsleder på jobb i dag så ringte og kom til en annen som sa hun skulle si det til avdelingsleder at hun skulle ringe meg opp igjen. Dette er nå to timer siden ....

 

Helvete altså. Jeg vil ikke mase heller.

Lenke til kommentar

Har prøvd å ringe begge folka som jeg var på jobbintervju med for å høre hva som skjer men ingen har tatt telefonen og ingen har ringt opp igjen.

 

 

Skulle ha tak i avdelingsleder på jobb i dag så ringte og kom til en annen som sa hun skulle si det til avdelingsleder at hun skulle ringe meg opp igjen. Dette er nå to timer siden ....

 

Helvete altså. Jeg vil ikke mase heller.

Har de ikke tatt kontakt så er det neppe positivt svar.

 

Norske bedrifter har en del å gå på når det gjelder tilbakemelding til potensielle arbeidstakere.

Lenke til kommentar

Det er min erfaring også. Jeg har søkt godt over 100 jobber opp gjennom årene.

 

Under 10% kommer med en tilbakemelding.

At arbeidsgivere ikke svarer på alle søknader de mottar tenker jeg er greit nok, men å ikke gi tilbakemelding når en kandidat har vært på intervju synes jeg er respektløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...