Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det er vanlig å ha sex med andre etter at man har kranglet. Et par glass vin og tilfeldig sex med første og beste fyr. Fadderuka er som en eneste stor orgie. Det er ikke for ingen ting at man stadig hører om folk som starter studier for å delta i fadderuka, for så å slutte rett etter.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanlig å ha sex med andre etter at man har kranglet. Et par glass vin og tilfeldig sex med første og beste fyr. Fadderuka er som en eneste stor orgie. Det er ikke for ingen ting at man stadig hører om folk som starter studier for å delta i fadderuka, for så å slutte rett etter.

Tulling. Dette er bare noe du mener uten et fnugg av bevis.

 

Lami: Stol på henne og ikke driv med katastrofetankegang. Det fører ingenting godt med seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At den/de som går på do i samme etasje (kollektiv) som meg ikke tar ned dolokket etter bruk (forventer ikke det øverste lokket, men hallo, den midtre ringen er vel vanlig folkeskikk å ta ned??)...

 

Så skrev en lapp om å ta ned lokket som jeg hang på do. Er slik innafor elleeer?... Lokket har i hvert fall blitt tatt ned siden da.

 

En annen ting er at personen (er bare en annen enn meg som bruker det toalettet) ikke har sagt ifra gjort noe med at han tok siste dorull?? Trodde det også var vanlig. Kanskje han kommer fra en familie hvor man ikke trengte å ta noe eget ansvar.

Og at samme fyren vil ta følge med meg til skolen og nærmest følge etter meg ellers.. Skjønner at alt er nytt og det kanskje er kjipt å ikke kjenne så mange, men... ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At den/de som går på do i samme etasje (kollektiv) som meg ikke tar ned dolokket etter bruk (forventer ikke det øverste lokket, men hallo, den midtre ringen er vel vanlig folkeskikk å ta ned??)...

Snu på det, hvorfor tar ikke du det alltid opp?

 

En annen ting er at personen (er bare en annen enn meg som bruker det toalettet) ikke har sagt ifra gjort noe med at han tok siste dorull??

Det er et større problem.
Lenke til kommentar

Snu på det, hvorfor tar ikke du det alltid opp?

 

 

Fordi jeg føler det er urenslig/ekkelt å måtte ta på den doringen hele tiden, så derfor er det fint at den bare ligger der den skal ligge. (jada, man skal jo uansett vaske henda etter man har vært på toalettet, men klarer man å ta den opp klarer man å ta den ned)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Total mengde arbeid som må utføres. Det er ikke gitt at neste bruker skal ha lokket oppe eller nede. Derfor er det mtp. den totale arbeidsmengden mest gunstig å etterlate lokket slik det var etter eget bruk.

 

En anne ting er at de som spyler med topplokket nede burde sjekke om alt har gått ned. Plusspoeng for å være hygienisk og trekke ned med lukket dasslokk. Masse minuspoeng når en som nestemann finner dritt i dassen som ikke har gått ned, men det kunne jo ikke du se, du som er så smart og trekker ned med lokket nede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...