Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, bompasseringer blir bakt inn i prisen de tar for frakten av godset. Hvis ikke, så er man dum og fortjener å bli flådd.

Men tenk deg så mye mer de hadde tjent om de bare "bakte inn" denne kostnaden uten å faktisk måtte betale den.

 

PS. Det er det utenlandske sjåfører gjør, har jeg hørt. De dropper bare å betale regninga. "Sosial bompeng."

Endret av Emancipate
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvor mange ganger kjører du til og fra hjem om dagen hvis du betaler flere titalls tusen i måneden i bompenger?

 

Hvis vi tar utgangspunkt i 20 000 kr i måneden, siden det er første titusen i flertall som du påstår du har i bomutgifter hver måned, så er det 833 passeringer ved 24 kr (som er det som er vanlig ved lokalvei-bom). Det er 27 passeringer hver dag i en 31-dagers periode.

Hvis vi antar at du jobber i 8 timer, og er hjemme i minst 8 sammenhengende timer (søvn og slikt), så er det 27 passeringer i løpet av 8 timer, hver dag. Hva faen er det du driver med? Kjører en og en vare hjem fra Kiwi?

 

 

Når du må ut med titusener ekstra i måneden

Han sa ikke noe om at det var snakk om kroner. Han mente sikkert ører. ;)

 

Lenke til kommentar

Men tenk deg så mye mer de hadde tjent om de bare "bakte inn" denne kostnaden uten å faktisk måtte betale den.

 

PS. Det er det utenlandske sjåfører gjør, har jeg hørt. De dropper bare å betale regninga. "Sosial bompeng."

Påbudt med brikke i Norge for lastebiler, så usikker på hvordan de slipper unna

Lenke til kommentar

Perler?

Da blir nok Papa glad...

 

Har en litt snurt far,så må være noe for begge. Allerede bestilt restaurantrur så that's out too.

Perler?

  

 

 

Gaveforslag: Gaver med perler eller med perlemor, perlesmykker, øredobber, eller en god fiskerestaurant for å spise østers (de som skaper perler).

 

Lenke til kommentar

Påbudt med brikke i Norge for lastebiler, så usikker på hvordan de slipper unna

De gir faen i brikken. De gir faen i alt. Hva skal norge gjøre, sende dem faktura? Hahahhahahahhahaha

 

Men staten klarer fint å leie inn disse for dumpingpriser så ingen norske lastebilsjåfører kan engang ta jobben uten å gå i minus eller ikke tjene noe som helst. 

 

Ganske moralsk forkastelig. Hadde de utenlandske sjåførene blitt tvunget til å oppleve konsekvenser, og ikke hadde hatt fri ferd over slik som nå hvor norge har 0 handlekraft til å håndheve noe som helst, så hadde ikke utenlendingene fått kjørt til dumpingpriser heller. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Når du har fri, er hjemme og venter på at pakke skal leveres på døren. Så oppdaterer man sporingen på posten-appen og får at pakken er forsøkt utlevert.

 

Nei. Jeg har vært hjemme. Ingen har vært her.... amatørnisser...

 

Og ikke får jeg hentet pakken før tosken har kjørt ferdig runden sin og så leverer den til nærmeste post-i-butikk....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Our house, was our castle and our keep

Our house, in the middle of our street

Our house, that was where we used to sleep

Our house, in the middle of our street

Our house, in the middle of our street, our house

 

At det der hele tatt er en låt som får leve fatter jeg ikke.

Det høres ræva ut og teksten er dårlig. Synes ikke folk som ikke kan å lage musikk skal få ha det på radioen i 20 år.

Kan de ikke bare brenne opp?

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...