Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller enda verre, når de skriver om de i etterkant og ikke noen steder klarer å nevne resultat eller legge inn oppdatert tabell

 

Husker det hadde vært en stor kamp en gang og jeg måtte lete gjennom fire artikler før jeg fant resultatet. Amatørnisser, hele gjengen.

 

Også dette med at aviser trenger minst fem artikler for å dekke en litt over middels stor begivenhet. Jada, stor prestasjon av Ingebrigtsen i går, men det må da kunne holde med én artikkel eller to. Ingen grunn til å fylle hele forsida med ørten saker som alle sier det samme. Da får de heller la saken ligge nærmere toppen lengre.

Lenke til kommentar

Stilleregler på søndager.. 50% av all fritid jeg har i livet er på søndager. Får ikke gjort en dritt hjemme ellers i uken.

 

Ser også en ny greie på Facebook om dagen. Folk som vil ha tilbake Fm-nettet. Kom igjen a.. Vi har tilgang på uendelig god underholdning i form av podcast og musikk på mobilene. Hvem faen savner radio?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stilleregler på søndager.. 50% av all fritid jeg har i livet er på søndager. Får ikke gjort en dritt hjemme ellers i uken.

 

Ser også en ny greie på Facebook om dagen. Folk som vil ha tilbake Fm-nettet. Kom igjen a.. Vi har tilgang på uendelig god underholdning i form av podcast og musikk på mobilene. Hvem faen savner radio?!

Og for å ikke snakke om hvor dyrt det hadde blitt å få opp igjen FM-nettet. Det ble i stor grad byttet ut pga. De hinsides vedlikeholdsarbeidet som måtte påregnes det eksisterende nettet. Heller invester det i nyere teknologi enn FM (klar over at DAB ikke er noen ny teknologi lengre, men nyere enn FM er det iallefall)

Lenke til kommentar

Noen klipper gresset

 

 

Stilleregler på søndager.. 50% av all fritid jeg har i livet er på søndager. Får ikke gjort en dritt hjemme ellers i uken.

 

 

 

Bryr meg ikke hva andre gjør på sin fritid, selv på Søndager, så lenge de ikke bryr seg om hva jeg gjør, med måte

 

Var litt drøyt når naboen klippen plenen 22:00 på en Søndag, men jeg satte bare på musikk...

Lenke til kommentar

Slettet en del på PCen for å få plass til Battlefield 1 som tar 100 jævla GB på SSDen. Nå er det ikke plass til et word dokument igjen og må ut og handle en til SSD.

 

100GB for 1 spill ... etter oppdateringen økte den fra 67GB til 100GB.

Hater når spill tar så stor plass, og når oppdateringer plutselig dobler størrelsen på spillet.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt hvorfor de skal nappe av seg øyenbryn for å tegne de på igjen. :hmm:

De som napper av alt og tegner på igjen pleier som regel å ha så dårlig vekst av øyebrynene at det er enklere å bare fjerne de som er og så tegne dem på igjen istedenfor å jobbe med de få hårene de har. Du kan gjøre det så det ser bra ut og mer naturlig, men det virker som om de fleste er fornøyd med å bare tegne på en strek med eyeliner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...