Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Folk som ikke har hundene sine i bånd slik at de kommer springende og angriper min hund. Skjedd to ganger med de samme forbanna polske damene som bare ler og fjaser det bort. Skjer det en gang til blir det månelyst.

Pitbull vs king spaniel i NY , det gikk ikke så bra :(

Lenke til kommentar

Hva er det nå Postnord driver med: henger pakken i en krok utenpå postkassen..? Og når den ikke er større
 enn at den fint kunne legges oppi. Har jeg sagt at der er et problem å hente pakken i butikk som før? Null problem. Er ikke interessert i å få pakker hengende utenpå postkassen, hallo..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det nå Postnord driver med: henger pakken i en krok utenpå postkassen..? Og når den ikke er større

 enn at den fint kunne legges oppi. Har jeg sagt at der er et problem å hente pakken i butikk som før? Null problem. Er ikke interessert i å få pakker hengende utenpå postkassen, hallo..

 

Disse pakkene sendes ut med avisbudene som har fått beskjed om å levere dem slik. Det er latterlig, men er ikke så mye de får gjort med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det irriterer meg noe jævlig at disse bilbrannene i gøteborg skjedde på dette tidspunktet. Rett før valget. SD kommer til å melke dette for det det er verdt og grensen mellom å være en flyktning med desperat behov for hjelp og kriminell innvandrer blir svakere og svakere.  

Endret av Psykake
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som ikke har hundene sine i bånd slik at de kommer springende og angriper min hund. Skjedd to ganger med de samme forbanna polske damene som bare ler og fjaser det bort. Skjer det en gang til blir det månelyst.

Du har all rett til å beskytte hunden din, så neste gang burde du sparke til bikkjene som angriper hunden din. Ikke for å skade dem, kun skade stoltheten deres så de skjønner de skal holde seg unna deg og din hund (siden bitchene ikke oppdrar den så er dette dessverre nødvendig) og så eierne skjønner at de må håndtere bikkjene sine ellers må andre ta saken i egne hender.

 

Ikke vær redd for det lovlige av dette, du har all rett til å beskytte bikkja di mot andre bikkjer, og de kommer til å slite noe jævlig med å forklare situasjonen til politiet, men mest sannsynlig vil ikke politiet gjøre noe som helst, vet ikke om de engang hadde giddet å kaste bort ressurser på å høre på de jævla drittkjerringene.

Lenke til kommentar

Problemet er at de ikke forstår/vil forstå når jeg sier at det er båndtvang i borettslaget og at tispa mi straks har løpetid og da er det sjukt stress for henne at det kommer to forvokste rotter bort og gneldrer og er helt gale. De sprang nesten 100m bort fra eierene sine og så ble jeg stående der med to gale bikkjer rundt min hund.

 

Sitter langt inne å skulle sparke til en annens hund, men neste gang tar jeg ihvertfall godt tak i de og viser hvem som er sjef. Min hund blir jo så sykt stresset siden jeg har henne i bånd i motsetning til de polakkene.

Lenke til kommentar

Som sagt; sikt på å såre egoet deres, ikke selve bikkja. Hadde en hannbikkje som prøvde å pisse på min tispe (som ikke er med meg lenger, måtte det lille skjønne hjertet hennes hvile i fred) og skjønner akkurat hva du mener. Endte opp med å plukke opp tispa og den hanbikkja (som også gikk løs fordi eieren syntes det var sånn det skulle være, prøvde også å overbevise meg om hvorfor jeg burde la bikkja mi gå rundt som en herreløs idiot også.... for en flott hundeier! /s) endte opp med å pisse på buksebenet mitt istedenfor. Skal innrømme at hvis en hannbikkje hadde kommet mot henne slik du beskriver at de gjør med din så hadde jeg ikke nølt med å sparke dem vekk. Nå vet jeg heller ikke hva slags rase du har, er kanskje umulig for deg å ta henne med under armen og gå vekk? Desto mer grunn til å etablere at du og hunden din ikke er noen å kødde med, hvis dette er noen du møter på ofte mens du går på tur.

Ideelt sett så ser disse kvinnene lyset og holder bikkjene i bånd for sine egne hunders sikkerhet og alle andre sin, men slike mennesker har utifra min erfaring veldig vanskelig med å engang skjønne hvorfor ikke de og deres så spesielle hund burde få lov til å trosse loven. Du får ingen hjelp fra politiet inntil hunden din er død (ifølge loven er det da skadet eiendom, det er først da politiet vil trekkes inn).

Beskytt og elsk jenta di for alt det er verdt.. en dag er hun borte :(

Lenke til kommentar

La politiet bli tilkalt, du har ditt på det tørre uansett. Det er de som lar bikkjene gå løs bryter loven og som står ansvarlig til slutt, ikke du.

 

Hunder i norge blir avlivd i hytt og pine basert på folks ord, så de vil ikke være interessert i å snakke med politiet om bikkjene sine som angriper andre bikkjer mens eierne bryter loven ved å la dem gå løs.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Klarer ikke roe meg etter krangel med dama i går som fortsatt sitter igjen hos hun. Og hun er på fadderuke.

Er redd hun skal gjøre noe. Anspent i kroppen. Tør ikke mase på hun. Tre timer siden forrige melding. Har lyst å sende melding men jeg vet ikke hvordan det blir oppfattet. Irriterer meg at det virker som om jeg er problemet i forholdet. Er visst kontrollerende. Hater meg selv

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klarer ikke roe meg etter krangel med dama i går som fortsatt sitter igjen hos hun. Og hun er på fadderuke.

Er redd hun skal gjøre noe. Anspent i kroppen. Tør ikke mase på hun. Tre timer siden forrige melding. Har lyst å sende melding men jeg vet ikke hvordan det blir oppfattet. Irriterer meg at det virker som om jeg er problemet i forholdet. Er visst kontrollerende. Hater meg selv

Gjøre hva?

Lenke til kommentar

Klarer ikke roe meg etter krangel med dama i går som fortsatt sitter igjen hos hun. Og hun er på fadderuke.

Er redd hun skal gjøre noe. Anspent i kroppen. Tør ikke mase på hun. Tre timer siden forrige melding. Har lyst å sende melding men jeg vet ikke hvordan det blir oppfattet. Irriterer meg at det virker som om jeg er problemet i forholdet. Er visst kontrollerende. Hater meg selv

 

Fadderuka er jo ikke så rotefest som alle tror. Og når dere har kranglet vil/bør hun ha sitt på det rene ved å ikke gjøre noe dritt, eller så har jo du rett i alt du har evt sagt (spørs hva krangelen gikk ut på da...)

 

I forhold er det jo også en maktbalanse som styres av hvem som er minst avhengig av hvem.

Rett opp denne litt, du klarer deg jo uansett hva som hender. Det kan ofte roe ned tankene.

 

Bare pass på det der med selvoppfyllende profeti og alt sånn der. Unn henne fadderuka så står du i et riktig godt lys.

Om du ikke gjør det, så tipper vekta i annen retning, men det skal jo ofte litt til...

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...