Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over folk som plutselig skifter mening pga en av deres "ledere" ble avslørt for noe som dem selv gikk hardt til angrep på for noen dager/måneder/år/whatsoever siden.

 

Da tenker jeg. "Oh boy, dette er en sau som aksepterer alt uansett hva det måtte gjelde."

"H*n drepte personen pga en tullete vits. Drep ham" kontra når personen selv gjør det "dette var fortjent. Denne vitsen gikk alt for langt"

 

 

Jeeez, for noen sauer vi har på denne planeten. Det å tenke selv, det er hardt. NEWSFLASH, det går faktisk an å være uenig med en person selvom man digger personen

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir så jævlig irritert over at plottet spoiles i så stor grad på baksiden av noen bøker. Leser f.eks nå ''The Dead Zone'' av Stephen King. Boka er på rundt 600 sider. Er kommer rundt 450 sider ut i boka, og det som står bak på boka har ikke skjedd ennå. De har basically spoila hele avslutningen på plottet på den jævla baksida.  :hrm:  :nei:  :nei:  :nei:  :hrm:

Noe av det samme for serier på Netflix

Hele plottet for episoden står i infoen for den episoden

Lenke til kommentar

Poenget med at det står er at man kan velge ikke å lese eller vise hvis det ikke er av interesse.

 

"Denne filmen/boka er ikke interessant for meg, da slapp jeg å bruke tid på det."

 

Online må man gjerne trykke "view more" for å få opp plottet, så det er opp til seeren.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Noen serier har et lite tilbakeblikk i starten av episoden. Jeg ser til og med det som spoilers, selv om det er ting vi allerede har sett. Det blir jo åpenbart at det de viser i tilbakeblikket er ting som har spesielt stor innvirkning på det vi skal se i episoden, og da kan jeg ofte gjette meg til hva som skjer.

 

Jeg har til og med sett serier der de ikke bare har "previously on...", men "this week on...". Battlestar Galactica hadde for eksempel dette. De spoilet hver eneste episode i starten av episoden ved å vise en 10-20 sekunders montage av det som kom til å bli vist. Hva i helvete tenkte de var vitsen med det?

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Termingebyr på boliglånet.

50 kroner hver måned som skal "dekke kostnader knyttet til beregning og varsling av betalingsterminer".

 

15.000 kroner over 25 år for å få lov til å betale tilbake pengene med renter.

 

Spurte om jeg kunne betale 2 terminer i året istedenfor.

Det var helt greit, men da ble termingebyret 300,-

:wallbash:

 

Vær heller ærlige, bak det inn i den nominelle renta.

Lenke til kommentar

Jeg har til og med sett serier der de ikke bare har "previously on...", men "this week on...". Battlestar Galactica hadde for eksempel dette. De spoilet hver eneste episode i starten av episoden ved å vise en 10-20 sekunders montage av det som kom til å bli vist. Hva i helvete tenkte de var vitsen med det?

Vitsen var å folk interessert slik at de ikke skiftet kanal.

 

Du får akkurat nok informasjon til at du føler for å finne ut hvordan det går.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Man kan nesten si at en stor andel TV-tittere er en gjeng sauer som trenger konstant å bombarderes av nye impulser, eller bli lovet at det kommer til å hende noe kult.

 

"Denne episoden er så treg, jeg tror jeg finner noe annet å se på... nei vent, This Week On fortalte meg at noe actionfylt/dramatisk kommer snart, min simple hjerne kan holde ut litt til"

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Hva er så godkjent underholdning i dine øyne? Irriterer meg over selvutnevnte overmennesker. Eventuelt de som utnevner andre til undermennesker, spesielt på grunn av noe så trivielt som personlig preferanse.

 

I ain't an educated man, as all you Fleet Street preachers know.

It's just the simple things in life, get my motor running, ready to go.

If I can make you smile, I will raise my glass.

And if you don't like it, baby, you can kiss my ass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man kan nesten si at en stor andel TV-tittere er en gjeng sauer som trenger konstant å bombarderes av nye impulser, eller bli lovet at det kommer til å hende noe kult.

 

"Denne episoden er så treg, jeg tror jeg finner noe annet å se på... nei vent, This Week On fortalte meg at noe actionfylt/dramatisk kommer snart, min simple hjerne kan holde ut litt til"

sheeple.png

Lenke til kommentar

Hva er så godkjent underholdning i dine øyne? Irriterer meg over selvutnevnte overmennesker. Eventuelt de som utnevner andre til undermennesker, spesielt på grunn av noe så trivielt som personlig preferanse.

 

I ain't an educated man, as all you Fleet Street preachers know.

It's just the simple things in life, get my motor running, ready to go.

If I can make you smile, I will raise my glass.

And if you don't like it, baby, you can kiss my ass.

Folk får se det de vil, men ser jo hvordan laveste fellesnevner har ødelagt TV, radio/musikk og slikt.

Alt må jo fordummes og forenkles. Hadde det virkelig vært individuelt hva folk så på, så hadde jeg jo ikke brydd meg. Men det handler ikke om personlige preferanser, for når nesten alle har like preferanser så er det dette som blir produsert og vist. Får jo nesten ikke engang sett virkelig gode filmer på kino, for kun Marvel ol. selger hos de store massene.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...