Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanesak, man må lære seg å lage basic mat.

 

Saus, dressing, brød, koke poteter, lage pannekaker, steke kjøtt,suppe osv bør alle lære seg.

 

 

Posemat er sef ok innimellom feks potetmos. Men det er ikke sundt, inneholder alt for mye salt og fett feks palmeolje....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Jeg lager mye mat ellers. Amerikanske pannekaker er ikke noe problem, men de store typisk norske fleskepannekakene fra barndommen får jeg ikke til slik jeg vil.

 

Går ut i fra at det er en kombinasjon av oppskrift, temperatur og stekepanne.

 

Temperatur og litt smør er nok det viktigste, panna steker langsomt først, så går det fortere i svingene.

 

Prøv å få en jevn temperatur først, vent litt før du steker etter du har skrudd  på plata. Da er det ofte enklere...

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at jeg kjeder meg...

 

Skal jeg se en konsert på bluray og ta en øl, eller høre på Spotify, eller se en film, eller høre på CD eller SACD...

 

Jeg har fritid, og er så mye jeg kunne ha gjort. Men klarer ikke bestemme meg, gå en tur kanskje???

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opplegget i kakekrigen:

 

Dommer: "Denne her smakte dritt! Burde heller ha gjort sånn og sånn!"

Baker: "De kan si hva de vil, men det er sånn jeg liker kaken min og det er synd for dem at de ikke liker den!"

 

*Baker ryker ut*

 

Dommere: "Baker #2 du hadde best kake og vinner! Du får hjelp av programleder neste runde!"

 

*Programleder hjelper til med å skrelle et eple*

 

 

Jeg burde bytte kanal, men fjernkontrollen er 4m unna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bare møkk på tv i 2017. Eneste med litt underholdsningsverdi er det som går på TV Norge fra kl 17 og utover

Ja , hvis man sitter å glor på gørrkjedelig sport så.......

 

Er jo gode tegnefilmer , Mr Bean , Pusur f.eks......så er det gode prog om dyr eller WW2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...