Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Andre dagen på rad jeg våkner av vondt i hodet fordi rommet er fyllt med eksos. I dag startet huseieren opp to biler kl 6. Nå er kl 7, den ene står fortsatt å går på tomgang!! 2 meter ved siden av vinduet i kjellerleiligheten.. Helt utrolig!

 

Startet i ny jobb på nyåret, så nå står jeg opp 7 istedenfor 6 som jeg gjorde før. Den ekstra timen om morgenen ville vært god, hadde det ikke vært for de jævla bilene!

Løsningen er åpenbar. Stikk av med bilen.

Lenke til kommentar

Når jeg er på jobb og en vil kjøpe noen bøker jeg selger. Mens jeg jobber og er ferdig ser jeg at hun først skrev at hun tar de, en time senere skrev hun at hun heller kjøper fra en venninne.

Det var jo jævlig greit. Bindende avtale, pytt pytt, hvem faen gidd å ta den til Forliksrådet anyways. Blir forbanna hvis de ikke blir solgt nå ja.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

At folk blir irriterte og ikke skjønner hvorfor at i min 'drømmeverden' har man borgerlønn og alt er automatisert. Vil du ikke være 100% fri? Vil du ikke kunne gjøre hva du vil til en hver tid? Er målet med livet å jobbe for et system for så å dø? Skjønner ikke helt den 'man må jo jobbe' tankegangen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folk som roper etter større utvalg, men som ikke gidder å f.eks ta turen innom Jakobs all eller meny pga "det er sååååå dyrt.. uuuu, jeg gråter." Når man bare går på kiwi, rema og coop så kan man ikke forvente helt det store utvalget. Latterlig og patetisk.

 

Bare å ta en titt på hva som skjedde med lidl. Konk pga folk ikke turte å handle noe nytt, selvom sortimentet deres var langt større enn de nevnte butikkene ovenfor.

Endret av Laffe
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...