Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At firehjulstrekk kalles 4x4.

Det finnes flere navn fordi firehjulstrekkssystemene vil kunne variere: AWD, 4WD og 4X4 er ikke nødvendigvis det samme. På samme måte har man 4x2, 6x4 osv. I tillegg har produsentene forskjellige navn på sine system: Haldex, xDrive, Quattro, 4Matic osv.

 

Systemene vil kunne variere i oppbyggning og funksjon. Derfor forskjellige navn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

attachicon.gifc5f142dfb4f5b5f73471618f47123475.png

 

Nå må folk faen meg slutte, dere synes Star Wars er litt kult men har da faen aldri sett hva skuespilleren heter engang. Før nå. Det vedder jeg nesten på.

 

Jævla retarder

Ingen som vet hvem Carrie Fisher er? Hæ?

 

Det som irriterer meg mest, er at folk som skriver at 2016 suger ofte kun nevner avdøde kjendiser. Som om det ikke har skjedd verre ting i år, enn at noen kjendiser har død.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hvordan kvinnene overtar styringen i hjemmer og kontorer. I et hjem en kvinne råder, er alt

blitt helt rart. Går ikke an å sitte normalt ved et bord lenger og alt skal være støy.

Stuen er blitt som en heksestue. Æsj.

På et tannlegekontor en kvinne overtok, ble alt helt rart. Svart, dører uten håndtak, talgelys overalt

og masse teite kommentarer.

Liker kvenner, men hater kvinnesmak og kvinnelig drivkraft kan du si..

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan kvinnene overtar styringen i hjemmer og kontorer. I et hjem en kvinne råder, er alt

blitt helt rart. Går ikke an å sitte normalt ved et bord lenger og alt skal være støy.

Stuen er blitt som en heksestue. Æsj.

 

På et tannlegekontor en kvinne overtok, ble alt helt rart. Svart, dører uten håndtak, talgelys overalt

og masse teite kommentarer.

Liker kvenner, men hater kvinnesmak og kvinnelig drivkraft kan du si..

 

Enig. Hjemme hos "svigermor" er det pynt på stuebordet så ser ikke TVen skikkelig, med mindre jeg sitter med rak rygg som en speidergutt.

Må ta ned all pynten når man skal spise på kjøkkenbordet.

 

Det burde være like mye sett ned på å ha så utrolig mye ubrukelig pynt, som det er å ha det rotete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Late kollegaer. Er ei kollega av meg som sitter på stolen bak kassa når det ikke er kunder i butikken, i stedet for å hjelpe til med å rydde i hyllene, plassere varer etc.

 

Da vi ble spurt om en av oss kunne sette inn en vare, smilte hun og snudde seg, mens jeg sa at jeg kan sette inn denne varen. Vi er begge vikarer, så hvis en av oss får fortsette har jeg forhåpentligvis større sjanse enn henne.

Lenke til kommentar

Folk som er for selvkjørende biler. Tror de virkelig at dersom man ikke kjører selv, så kan man ferdes hvor man vil?

Det kommer til å bli statlig regulert. Det betyr null frihet. Du blir fraktet til og fra jobb, that's it. Det er slutten på friheten til å ferdes hvor man vil når man vil.

 

Vil heller dø i trafikken

Lenke til kommentar

Folk som er for selvkjørende biler. Tror de virkelig at dersom man ikke kjører selv, så kan man ferdes hvor man vil?

Det kommer til å bli statlig regulert. Det betyr null frihet. Du blir fraktet til og fra jobb, that's it. Det er slutten på friheten til å ferdes hvor man vil når man vil.

 

Vil heller dø i trafikken

Hva baserer du den synsingen på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som er for selvkjørende biler. Tror de virkelig at dersom man ikke kjører selv, så kan man ferdes hvor man vil?

Det kommer til å bli statlig regulert. Det betyr null frihet. Du blir fraktet til og fra jobb, that's it. Det er slutten på friheten til å ferdes hvor man vil når man vil.

 

Vil heller dø i trafikken

Du har tydeligvis ikke satt deg inn i teknologien rundt selvkjørende biler....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Folk som er for selvkjørende biler. Tror de virkelig at dersom man ikke kjører selv, så kan man ferdes hvor man vil?

Det kommer til å bli statlig regulert. Det betyr null frihet. Du blir fraktet til og fra jobb, that's it. Det er slutten på friheten til å ferdes hvor man vil når man vil.

 

Vil heller dø i trafikken

Hva baserer du den synsingen på?

 

 

Ingenting, tenkte noen tanker og så skrev fingrene mine på tastaturet og så havnet det på søppelfyllinga på internett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...