Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ikke kan se på tv + spille online på pcn samtidig...

Det burde du da kunne få til. Flytt TVen? Flytt PCen? Nett-TV på skjerm nummer to?

 

Jeg er helt avhengig av å se på TV samtidig som jeg spiller. Det skjer for lite om jeg bare gjør én ting om gangen.

Se på tv å spille på en gang går ikke, :ohmy: bare tanken får meg til å grøsse da, grunnen er reklame å nrk grøss orker ikke se på tv nesten er bare søppel der da. :hm:  

Lenke til kommentar

 

At jeg ikke kan se på tv + spille online på pcn samtidig...

Det burde du da kunne få til. Flytt TVen? Flytt PCen? Nett-TV på skjerm nummer to?

 

Jeg er helt avhengig av å se på TV samtidig som jeg spiller. Det skjer for lite om jeg bare gjør én ting om gangen.

Se på tv å spille på en gang går ikke, :ohmy: bare tanken får meg til å grøsse da, grunnen er reklame å nrk grøss orker ikke se på tv nesten er bare søppel der da. :hm:

 

Jeg ser selvsagt ikke på reklame. Det er veldig mange reklamefrie tilbud der ute.

 

Og ikke snakk stygt om NRK, norges eneste sebare kanal. Kvalitet fra ende til annen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

At jeg ikke kan se på tv + spille online på pcn samtidig...

Det burde du da kunne få til. Flytt TVen? Flytt PCen? Nett-TV på skjerm nummer to?

 

Jeg er helt avhengig av å se på TV samtidig som jeg spiller. Det skjer for lite om jeg bare gjør én ting om gangen.

Se på tv å spille på en gang går ikke, :ohmy: bare tanken får meg til å grøsse da, grunnen er reklame å nrk grøss orker ikke se på tv nesten er bare søppel der da. :hm:  

 

 

Har kun NRK kanalene gjennom nett på Tvn, liker å ha på skisporter :p

Lenke til kommentar

Skal snakke norsk til en annen nordmann, og maa slaa i fra tykk dialekt til bokmaal og det hoeres skikkelig ... ut. Jeg kunne skifte fra soering(Oslo) til nord paa sekundet foer. Noe som var kult, da ingen forstod hva jeg sa i telefonen til foreldrene mine.

 

Og for aa toppe det hele, saa klarer jeg ikke skrive paa dialekt, noe alle andre gjoer nordpaa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke kan skrive det de har å si i én samlet melding på for eksempel messenger. Når du får en melding og driver å svarer på den, så får du ti meldinger til med tre ord på hver før du er ferdig.

"Why be annoying when you can send several messages in a row and be even more annoying"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...