Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som uttrykker seg følgende. "Vi har det utrolig bra her i landet. Jeg tror ikke vi aner hvilket vinnerlodd vi har trukket."

 

-Tror de ikke at folk står på hver dag for at vi skal ha det bra her?

-Det er lett å ytre at vi har det bra i Norge hvis man er en av de som ikke har erfart å ha det dårlig i Norge. Det er rett og slett respektløst ovenfor de som ikke har det bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ler av denne generasjonen, lever livet sitt gjennom likes, bilder og videoklipp.

Er helt ferdig med å dele ting med andre. Sosiale medier dør sakte men sikkert ut for meg. Er kun på chatting igjen nå.

Det er så fantastisk at det skjer av seg selv. Kan bare håpe at det skjer med oss alle. At hele greia bare var en eneste stor fadese som nå tar slutt.

Lenke til kommentar

Har hørt at det hjelper å være aktiv og ikke sove på dagen

Problemet er hva en skal finne på, så en holder seg aktiv og når det ikke er noe å finne på så er søvn den beste medisin mot kjedsomhet

Det er i tillegg enkelt å fucke opp døgnrytmen, men vanskelig å få den på rett kurs igjen

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Andre dagen på rad jeg våkner av vondt i hodet fordi rommet er fyllt med eksos. I dag startet huseieren opp to biler kl 6. Nå er kl 7, den ene står fortsatt å går på tomgang!! 2 meter ved siden av vinduet i kjellerleiligheten.. Helt utrolig!

 

Startet i ny jobb på nyåret, så nå står jeg opp 7 istedenfor 6 som jeg gjorde før. Den ekstra timen om morgenen ville vært god, hadde det ikke vært for de jævla bilene!

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Andre dagen på rad jeg våkner av vondt i hodet fordi rommet er fyllt med eksos. I dag startet huseieren opp to biler kl 6. Nå er kl 7, den ene står fortsatt å går på tomgang!! 2 meter ved siden av vinduet i kjellerleiligheten.. Helt utrolig!

 

Startet i ny jobb på nyåret, så nå står jeg opp 7 istedenfor 6 som jeg gjorde før. Den ekstra timen om morgenen ville vært god, hadde det ikke vært for de jævla bilene!

Hvorfor må han ha bilen stående på tomgang i en time? Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar

Har hørt at det hjelper å være aktiv og ikke sove på dagen

Problemet er hva en skal finne på, så en holder seg aktiv og når det ikke er noe å finne på så er søvn den beste medisin mot kjedsomhet

Det er i tillegg enkelt å fucke opp døgnrytmen, men vanskelig å få den på rett kurs igjen

Jeg får til å sette døgnrytmen på plass igjen. Man må bare vite hvordan. :wee: Vær gang jeg har våket natten rundt, så er jeg våken helt til neste kveld, og legger meg tidlig på den kvelden. Det dummeste er at man begynner å legge seg ned eller se på tv fra sofaen på ettermidagen, da vil man garantert sovne til slutt. Det er min triks for å rette opp døgnrytmen, etter mine egen erfaringer.  :wee:

 

Apropo søvn, er overhode ikke glad i glohet sommer, blir trøtt av varmen. :hrm:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...