Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nevnt dette før, men norske "værtøffinger" hver gang det er meldt "ekstremvær". "høhø detta er helt normalt vær, så mye blåser det hver dag, skal en tur ut ved havgapet etterpå". Er det virkelig noe å skryte av at man bor et sted det er uvær støtt?

Som storm chaser setter jeg stor pris på når det er lokalt uvær.

 

A person who chases storms is known as a storm chaser, or simply a chaser. While witnessing a tornado is the single biggest objective for most chasers, many chase thunderstorms and delight in viewing cumulonimbus and related cloud structure, watching a barrage of hail and lightning, and seeing what skyscapes unfold. There are also a smaller number of storm chasers who intercept tropical cyclones and waterspouts.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Brikken var bricked.

 

The word "brick", when used in reference to consumer electronics, describes an electronic device such as a smartphone, game console, router, or tablet computer that, due to a serious misconfiguration, corrupted firmware, or a hardware problem, can no longer function, hence, is as technologically useful as a brick.

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg en nyhetssending hos NRK, tidligere i kveld?

 

Det ble snakket om hvor mye Statoil, Telenor og Fotball-Høgmo viss nok skal ha "tapt for Norge" i løpet av de siste par årene.

 

Det var tydeligvis ekstremt viktig å påpeke (opptil fleire ganger!) at topp-sjefene innenfor både Telenor, statoil og landslagssjefen er MENN.

 

"Dette er MENN som har tapt for Norge"

Dersom toppledelsen utelukkende hadde bestått av kvinfolk, så ville disse tingene GARANTERT gått veldig mye bedre liksom...

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg en nyhetssending hos NRK, tidligere i kveld?

 

Det ble snakket om hvor mye Statoil, Telenor og Fotball-Høgmo viss nok skal ha "tapt for Norge" i løpet av de siste par årene.

 

Det var tydeligvis ekstremt viktig å påpeke (opptil fleire ganger!) at topp-sjefene innenfor både Telenor, statoil og landslagssjefen er MENN.

 

"Dette er MENN som har tapt for Norge"

Dersom toppledelsen utelukkende hadde bestått av kvinfolk, så ville disse tingene GARANTERT gått veldig mye bedre liksom...

Du kan ikke skylde på noen andre enn hvite menn i dag, ellers er du  kvinnehater eller rasist eller i mot LGBTQ samfunnet.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

 

Fikk lego mindstorms ev3 i julegave. Bygget roboten i hvertfall 1,5-2 timer for å finne ut at bricken som styrer hele greia er defekt :-(

 

Så da må man styre med garantien. Yay!

Har du programert roboten, spør her hvis du trenger help de er exsperter på lego der, Brikkelauget for norske LEGO-entusiaster

Takk for tipset, men "enter"-knappen på hjernen er fysisk defekt. Noe som gjør at man hverken får skrudd på Bluetooth eller wifi. Så man kommer ingen vei med å programmere med en ipad. Så må nok trappe opp i butikken i romjulen for å få ordnings på det.

Lenke til kommentar

Folk som heile tiden klager over hvor "farlig" alt mulig viss nok er.

 

Det skjer en fly ulykke ett eller annet sted: "ja, det er veldig farlig å fly. Så det burde vi aldri gjøre"

 

Hvis man hører om en bilulykke, ett eller annet sted: "ja, huff. Det er fryktelig farlig å kjøre bil. Folk burde egentlig ikke kjøre bil, i det heile tatt"

 

Hvis det er litt glatt å gå enkelte steder ute, så er det viss nok "livsfarlig" å stikke nesetippen så vidt ut av døren...

Lenke til kommentar

Noe sånt, ja. Bedre enn dagens løsning.

 

Det er helt absurd at ikke alle mennesker på jorden får lov til å bevege seg fritt rundt hvor enn de vil på denne planeten.

 

Jeg burde kunne kjøre fra Oslo til Cape Town uten å møte en eneste tollerbod eller veisperring.

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noe sånt, ja. Bedre enn dagens løsning.

 

Det er helt absurd at ikke alle mennesker på jorden får lov til å bevege seg fritt rundt hvor enn de vil på denne planeten.

 

Jeg burde kunne kjøre fra Oslo til Cape Town uten å møte en eneste tollerbod eller veisperring.

 

Jeg burde kunne bo i et hytte i skogen og fiske uten å sende sms

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sålenge vi skiller 'oss' fra 'dem' så vi det alltid være krig og feider. Vi er heller ikke fri sålenge vi ikke kan bevege oss fritt

Helt enig. Jeg hater "oss og dem"-mentalitet.

 

Jeg føler meg heller ikke fri, når jeg veit at for å gå på store deler av jordens overflate, så må jeg ha godkjenning fra myndighetene i "landet" hvor jeg vil ferdes.

Lenke til kommentar

Dersom kvinner legger ut nakenbilder (eller veldig lettkledde bilder) på internett. Så er det viss nok "veldig synd" på dem. For kvinner veit liksom ikke "deres eget beste" og det er generelt alt for mye press på alle jenter / kvinner overalt i samfunnet...

 

Men dersom ein gutt legger ut ett bilde av seg selv, så er man bare en "latterlig oppmerksomhetssyk tulling" og sannsynligvis en stor "boler" som ønsker å vise seg frem...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...