Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så dumt at ting er på salg i romjula og at jeg ikke får kjøpt..  Sliter på nervene..

 

Skulle gjerne hatt en ny blurayspiller med Sacd da den gamle synger på siste versj, men neida. Får ikke til å dele opp betalingen i 3 da jeg skylder skatt til Sverige, men jeg skjønner ikke hvorfor kona ikke får bestilt som har fast jobb og skylder ingenting. Vi har alltid klart å kjøpe før. Irriterende...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Haha, ja, Brexit og Trump er jo verdens undergang ifølge mange, selv om det sannsynligvis ikke vil påvirke livene deres på noen måte.

 

Terrorisme er jo kjipt, men det har vi hvert år.

Litt forskjell når vi får det på hjemmebane her i Europa , når det skjer i Midt-Østen er noe helt annet.

Lenke til kommentar

 

Haha, ja, Brexit og Trump er jo verdens undergang ifølge mange, selv om det sannsynligvis ikke vil påvirke livene deres på noen måte.

 

Terrorisme er jo kjipt, men det har vi hvert år.

Litt forskjell når vi får det på hjemmebane her i Europa , når det skjer i Midt-Østen er noe helt annet.

 

 

Vi hadde terror i Europa i fjor også, blant annet tiårets mest dødelige angrep i Paris.

Lenke til kommentar

ingen andre her som har en vaskemaskin man må overvåke og passe på, så at den jævla dørlåsen aktiveres så den kan starte her. den er spessielt plagsom om jeg glemmer et plagg, den har ikke startet med vann engang, men jeg må vente 5 minutter før jeg kan åpne den døra! irriterer meg så grenseløst! 

Lenke til kommentar

Bør kanskje prioritere noe annet om en må dele opp kjøp av blu-ray spiller..

 

Vel etter jul så er det ikke alltid så lett med økonomien, men heldigvis har jeg en kone som er flink til å spare, så fikk låne av hennes 17k.

 

Prioritere? Alt er prioritert og betalt og julegaver er ikke billige.. Når noe ryker så må man jo se etter noe nytt?

 

Så nå blir det ny Sony premium blurayspiller på meg, og så går Denonen på reparasjon.

 

Det er jo ikke billige spillere heller da, de koster noen tusen.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...