Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du klikker med musehjulet for å åpne noe i ny fane, så tar du musepekeren opp for å gå til denne fanen, bare for å innse at det ikke var noe link du klikket på, slik at det istedet ble et scrolle-ikon på skjermen og du har dermed scrollet opp hele jævla siden til toppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trafikken i trondheim er helt forjævlig.

 

Fuck trondheim. Fuck atb. Helvetes tyranni, skal aldri ta buss igjen, kjører bil og står heller i kork og kommer forsent til jobb og skole hver dag. Når livet mitt etterhvert går i dass skal jeg skylde på atb og kaste egg på en buss

 

 

FAEN JEG ER SUR FAAAEN

AtB er satans verk.

Lenke til kommentar

Nå er jeg så drit lei av å ligge våken med hjertebank!! Jeg er så redd for å ikke få sove at jeg stresser meg opp. Hele meg rister for hvert hjerteslag. Faaaen!

Det der er veldig irriterende. Har det sånn nesten hver natt. Unntakene er netter før dager jeg har fri. Det er fordi jeg føler et press på meg når jeg skal sove natten før en jobbdag og da går det ikke for jeg klarer ikke å slappe av. Føler med deg. :hm:
Lenke til kommentar

Sovetabletter kan ha store ulemper. For eksempel, en kjent bivirkning er forferdelig slapphet når man våkner. Min mor sa hun våknet med symptomer som lignet på fyllesyke etter slike tabletter. Så de tør jeg ikke ta.

Melatonin. "sove-hormon". Uten bivirkninger. Må til sverige for å kjøpe det, eller bestille det fra nettet.
Lenke til kommentar

 

Sovetabletter kan ha store ulemper. For eksempel, en kjent bivirkning er forferdelig slapphet når man våkner. Min mor sa hun våknet med symptomer som lignet på fyllesyke etter slike tabletter. Så de tør jeg ikke ta.

Melatonin. "sove-hormon". Uten bivirkninger. Må til sverige for å kjøpe det, eller bestille det fra nettet.

 

Ingen medisiner er uten bivirkninger. Noen tror ting som er naturlige har mindre bivirkninger, men sånn er det ikke nødvendigvis. For i tillegg til de vanlige bivirkninge kan de kløne til kroppens naturlige balanse. Bivirkningene for melatonin, fra felleskatalogen:

Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Gastrointestinale: Magesmerter, magesmerter i øvre del, dyspepsi, sårdannelse i munnen,

munntørrhet. Hjerte/kar: Hypertensjon. Hud:

Dermatitt, nattesvette, pruritus,

utslett, generell pruritus, tørr hud. Kjønnsorganer/bryst: Menopausesymptomer. Lever/galle: Hyperbilirubinemi. Muskel-skjelettsystemet: Smerter i ekstremiteter.

Nevrologiske: Migrene, letargi, psykomotorisk hyperaktivitet, hodepine, svimmelhet, søvnighet. Nyre/urinveier: Glykosuri, proteinuri. Psykiske: Irritabilitet, mareritt, nervøsitet, uro, søvnløshet, unormale drømmer, angst. Undersøkelser: Unormal leverfunksjonstest, vektøkning. Øvrige: Asteni, brystsmerter. Sjeldne (≥1/10 000 til <1/1000): Blod/lymfe: Leukopeni, trombocytopeni. Gastrointestinale:

Gastroøsofageal reflukssykdom,

gastrointestinale lidelser og ubehag, blemmer i munnens slimhinner, sårdannelse på tungen, oppkast, unormale tarmlyder, flatulens, hypersalivasjon, halitose, gastritt. Hjerte/kar: Hetetokter,

angina pectoris, palpitasjoner. Hud:

Eksem,

erytem,

dermatitt på hender, psoriasis, generelle utslett, pruritisk utslett,

neglesykdommer. Kjønnsorganer/bryst: Priapisme, prostatitt. Muskel-skjelettsystemet: Artritt, muskelrykninger, nakkesmerter, nattlige kramper.

Nevrologiske: Synkope, nedsatt hukommelse, oppmerksomhetsforstyrrelser, drømmende tilstander, rastløse ben, dårlig søvnkvalitet, parestesi. Psykiske: Humørendringer, aggresjon, opphisselse, gråtetokter, stress-symptomer, desorientering, tidlig våkning om morgenen, økt libido, nedstemthet, depresjon. Stoffskifte/ernæring: Hypertriglyseridemi,

hypokalsemi,

hyponatremi. Øre:

Vertigo, vertigo posturalis. Øye: Redusert synsskarphet, uklart syn, økt lakrimasjon. Øvrige: Herpes zoster, tretthet, smerter, tørste.

 

 

Uansett er ikke melatonin en sovemedisin, men et hormon for å styre døgnrytem. Derfor overrasker det meg ikke at nær sagt alle jeg leser om som har prøvd det ikke har noen effekt.

 

Fikk ikke sove med de jeg.

Nettopp, du er ikke alene.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...