Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Håper inderlig det blir søndagsåpne butikker for så deretter hvor man etterhvert vil se søndag på som en helt vanlig dag. Møkka lei av folk som hoiar og skriker på en søndagsmorgen om: kan du være stille for FAEN!! Søndag skal være en rolig dag.

Det å bare kunne si: fuck you..jeg skal hamre og snekkre så mye jeg vil. Takket være FRP, Din AP(e)mann

 

Hvet ikke hvem som "hoier og skriker", har ikke sett det. Men vi kan godt ha en hviledag med prinsipp om å ha litt ro. Det er fint det, vi har råd til det.

Ser nok ut som flertallet heller vil droppe den hviledagen. Man ser som oftest flere folk som vil ha søndagsåpnebutikker en motsatt.

Lenke til kommentar

Åpne butikker og hamring og snekring er vel to forskjellige ting. Er der flertall for bråkete arbeid på søndager også tror du?

Vel n, nå er det slikt at butikker også kommer til å bråke. Dvs: varer som skal inn, søppel og papp som skal ut og andre div saker som lager lyd. Hvis eller når det blir søndagsåpnebutikker så hvorfor ikke la andre yrker komme til. Hvis folk ikke takler hamring og slikt, ja da bør folk også takle at søndagsbutikker holdes stengt.

Lenke til kommentar

 

Åpne butikker og hamring og snekring er vel to forskjellige ting. Er der flertall for bråkete arbeid på søndager også tror du?

Vel n, nå er det slikt at butikker også kommer til å bråke. Dvs: varer som skal inn, søppel og papp som skal ut og andre div saker som lager lyd. Hvis eller når det blir søndagsåpnebutikker så hvorfor ikke la andre yrker komme til. Hvis folk ikke takler hamring og slikt, ja da bør folk også takle at søndagsbutikker holdes stengt.

 

 

Ja folk har "taklet at søndagsbutikker holder stengt" i alle tider, og gjør det sikkert fortsatt. Men tror de fleste ser en forskjell på littegrann trafikk og lyd akkurat der butikkene er, og det at naboer og husbyggere skal dure i vei med verktøy og maskiner midt i boligfelt på Søndagen. Det er nok en forskjell på de tingene der altså.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Jeg irriteres av alle Facebook requests jeg får fra disse døve Facebook spilla. Iblandt lurer jeg på om folk har et liv, når en request kommer utpå natta eller sånt.

 

Ja jeg har prøvd Candy Crush eller Pet rescue, ellers hender det jeg spiller Zynga poker. Men jeg driver ikke å poker bekjente og sjefen på jobben med requests om poeng eller liv eller hva det er utpå natta...

Lenke til kommentar

 

20 grader ute i April! Har lyst til å gå meg en tur, men er redd for å smelte bort. Svetter av å sitte stille.

Rett og slett et helvete. Hvor ble den deilige vinteren av? Nå plages vi av det gule helvete. Best og holde seg inne på et mørkt rom.

 

Ser du sånn ut?

jD5ORnQ.jpg

Lenke til kommentar

Trafikken i trondheim er helt forjævlig.

 

Fuck trondheim. Fuck atb. Helvetes tyranni, skal aldri ta buss igjen, kjører bil og står heller i kork og kommer forsent til jobb og skole hver dag. Når livet mitt etterhvert går i dass skal jeg skylde på atb og kaste egg på en buss

 

 

FAEN JEG ER SUR FAAAEN

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

 

 

20 grader ute i April! Har lyst til å gå meg en tur, men er redd for å smelte bort. Svetter av å sitte stille.

Rett og slett et helvete. Hvor ble den deilige vinteren av? Nå plages vi av det gule helvete. Best og holde seg inne på et mørkt rom.

 

Ser du sånn ut?

jD5ORnQ.jpg

 

Hvordan viste du det, spionerer du på meg?

Lenke til kommentar

Har tannlegetime kl 08:30 i morgen.. Problemet er at jeg er utrolig sjuk akkurat nå, kvalm, vondt i magen og vondt i hodet. :wallbash: Håper at jeg blir frisk.

For et sammentreff. Jeg var hos tannlegen i dag 08:45.

 

Det irriterende her er at jeg skal dit i morgen også for å trekke en melketann som aldri felles, og da får ikke den permanente tannen sprette opp.

Lenke til kommentar

Stappfulle busser. Helt utrolig at det er lovlig å sprenge kapasiteten på busser slik det enkelte ganger blir gjort. Tok buss i dag, og det var ikke plass til ett eneste menneske til selv om folk faktisk var smarte nok til å trekke bak i busssen istedenfor å stå ved utgangene på bussen som noen gjøker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...