Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At naboen har parkert bilen sin bak min bil, som står i garasje på min eiendom, istedenfor og ha den i sin egen innkjørsel, lol.

Om den ikke er fjernet i løpet av kvelden så tenker jeg og ta en kjøretur kl 3 i natt, så får dem værsågod fjerne den da.

Endret av Skogslik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At så lenge den ene søsteren min er hjemme, er det kul umulig for meg å spise et måltid med familien min uten at samtalen dreier inn på sykdommer og detaljerte beskrivelser av pussfylte infeksjoner og sår. Jeg har ingenting i mot det ellers, og jeg har heller ingen problemer med å se bilder som blå vaffel eller Encyclopedia Dramaticas "Offended" når jeg eter, men å høre på leger og medisinstudenter diskutere det … Vel, et sted går også streken min.

Lenke til kommentar

Har sagt det før, men sier det igjen: folk som står klint oppi bagasjebåndet.. Er det så vanskelig å holde noen cm avstand, da? Jeg ser bagasjen min gå både to og tre runder før jeg faktisk klarer å komme til slik at jeg får plukket den av båndet.

 

Og ikke gjør 'velkomstkomiteen' det noe bedre heller ved å komme inn i "hallen" - som det jo egentlig ikke er lov til - når plassen allerede er liten der.

#mindre flyplass

 

Folk som går med vinterjakke når det er 20 grader og sol.

Vel, jeg har en kropp som ikke regulerer varme så bra, så akkurat den trenger ikke være uvanlig for min del.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...