Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvis jeg må sitte passivt bak rattet i en bil som kjører seg selv samtidig som at jeg må følge med på veien så kommer jeg aldri til å kjøre bil igjen.. Jeg er en såpass aggressiv sjåfør, så en treig, automatisert kjørecomputer hadde jeg ikke holdt ut med. Men, om jeg kan lese på nettet og gjøre andre ting under turen, så sier jeg, ja takk!

Selvsagt kan du gjøre andre ting mens bilen kjører, det er litt av poenget.

 

Og bilturen kommer til å bli drastisk kortere. Kø blir en ting som hører fortiden til, da alle bilene kan holde fartsgrensen selv med minimal klaring til bilene rundt. Lyskryss blir ubrukelige da alle bilene kan suse forbi hverandre i ett sikk-sakk-mønster med minimal klaring.

 

Det største problemet, slik jeg ser det, blir nok å overbevise folk om at dette er trygt. Selv om automatiserte biler hadde kuttet ulykkene med 90%, så ville folk vært skeptiske til å putte livet sitt i hendene på en maskin. Selv om de selv aldri kommer til å komme i nærheten av kjøreegenskapene til en maskin.

 

 

Meget intressanne fremtidsperspektiver i dette. Lurer på hvor langt fram før det blir vanlig for hvermansen med sånn bil. Det blir vel sånn at man kan sende bilen alene for å hente barne i barnehagen, og selv blinde personer kan vel da kjøre bil.

Lenke til kommentar

Irriterer meg så jævlig over voldtektsmenn! Alle av dem fortjener å dø en mest smertefull død.

 

Burde i det minste vært samme straff som med hvalfangst, at de inndrar utstyret brukt i handligen.

 

Om jeg noensinne er vitne til et slik overgrep, kommer jeg til å drepe den personen. Og jeg kommer til å ete han opp for å skjule sporene mine. Det er ingenting jeg hater mer enn seksuelle overgrep!

Lenke til kommentar

Om jeg noensinne er vitne til et slik overgrep, kommer jeg til å drepe den personen. Og jeg kommer til å ete han opp for å skjule sporene mine. Det er ingenting jeg hater mer enn seksuelle overgrep!

Ja, og da får du lengre fengselsstraff enn overgriperen.

 

Lykke til med det.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

 

Om jeg noensinne er vitne til et slik overgrep, kommer jeg til å drepe den personen. Og jeg kommer til å ete han opp for å skjule sporene mine. Det er ingenting jeg hater mer enn seksuelle overgrep!

Ja, og da får du lengre fengselsstraff enn overgriperen.

 

Lykke til med det.

 

 

 

Nesten riktig. Bortsett fra at overgriperen er død.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ville heller risikert å bli tiltalt for drap enn å ikke gjøre noe selv.

 

Det er ekstremt lett å sitte foran PCen sin å si sånne ting. Jeg vedder en femmer på at du hadde pissa på deg, feiget ut og løpt din vei i det du ringte politiet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nei, jeg ville heller risikert å bli tiltalt for drap enn å ikke gjøre noe selv.

 

Det er ekstremt lett å sitte foran PCen sin å si sånne ting. Jeg vedder en femmer på at du hadde pissa på deg, feiget ut og løpt din vei i det du ringte politiet.

 

Han hadde garantert ikke turt å ringt politiet engang.

Lenke til kommentar

Burde i det minste vært samme straff som med hvalfangst, at de inndrar utstyret brukt i handligen.

 

Hadde det vært en 100% sikker måte å fastslå at ingen ble uskyldig dømt, så kunne jeg vært fristet til å være enig. "Et sett baller og penis med intakt forhud selges til inntekt for statskassen. Lengde i erigert tilstand ca 7,5 cm. Montering er kjøpers ansvar." :wee:

 

Nei, jeg ville heller risikert å bli tiltalt for drap enn å ikke gjøre noe selv.

 

Du ser ut til å ta det for gitt at det ikke er du som blir drept og spist i den situasjonen...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

 

Nei, jeg ville heller risikert å bli tiltalt for drap enn å ikke gjøre noe selv.

 

Det er ekstremt lett å sitte foran PCen sin å si sånne ting. Jeg vedder en femmer på at du hadde pissa på deg, feiget ut og løpt din vei i det du ringte politiet.

 

Han hadde garantert ikke turt å ringt politiet engang.

 

 

 

Skjønner at dere ser det sånn, siden det er vel det dere hadde gjort.

 

Jeg har vært i mange fight or flight situasjoner før, har aldri stikki av.

Lenke til kommentar

 

 

 

Nei, jeg ville heller risikert å bli tiltalt for drap enn å ikke gjøre noe selv.

Det er ekstremt lett å sitte foran PCen sin å si sånne ting. Jeg vedder en femmer på at du hadde pissa på deg, feiget ut og løpt din vei i det du ringte politiet.

 

Han hadde garantert ikke turt å ringt politiet engang.

 

 

Skjønner at dere ser det sånn, siden det er vel det dere hadde gjort.

 

Jeg har vært i mange fight or flight situasjoner før, har aldri stikki av.

 

Such a manly man!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...